Endeløs gjøreliste

Mary Evelyn

Glad i forumet
Idag: opp halv åtte(deeeilig!), frokost og morgenstell. 08:30 besøk av svigermor som skulle passe mini mens jeg malte. 09:00 oppstart maling av rekkverk. 10:30 ferdig med målinga for idag. 11:15 trilltur. Vaska/tørka støv i kjellerstua.12:00 ny trilltur( mini urolig idag). Støvsugde kjellerstua og la sammen klær. Redde opp seng.
Lukte ugress i hagen. Rydda ferdig steinbeddet og la over dekkbark. 15:00 henta storebror i bhg. Middag.
I ettermiddag: rydda kjøkken, vaska kjøkkengulv, rydda stua, bada storebror. Mens papsn har lagt tak på uthuset.

Nå: stuptrøtt og veldig sliten.

Og i morgen: tur på jobb, mer maling(om det blir opphold), bake kakebunner, støvsuge stua, handletur..

Ah.. Og hvem ber meg om å gjøre alt dette? Ingen. Jeg fyller stadig på med ting jeg vil ha gjort. Må vel like det ett eller annet sted langt der inne...

Så flink du er! Skulle vært flink jeg også, men føler meg konstant sliten :-(

Flink du er! Jeg blir sliten bare av å lese den listen din:p

* æpp'n *

Oi, du har nok å drive på med ja!tar det veldig med ro i forhold ser jeg;-) deilig med alt som er gjordt da:-)

Oi, for et program! Så flink du er!! Ble jo helt matt bare av å lese!

Himmel og hav... Det var litt av ett program!
Her er vi komt i skikkelig permisjonsmodus, så her skjer det bare en ting om dagen, i tillegg til det forefallende husarbeidet som MÅ gjøres... :)

Himmel og hav... Det var litt av ett program!
Her er vi komt i skikkelig permisjonsmodus, så her skjer det bare en ting om dagen, i tillegg til det forefallende husarbeidet som MÅ gjøres... :)
Hører ut som hos oss:-) sliter oss ikke ut her i gården.

Tror det må være min last i livet at jeg er for dårlig på bare å nyte.. Elsker at ting blir gjort, mn er ikke så glad i å gjøre alt da. Og husarbeid er jo så utrolig kjedelig...

Tror det må være min last i livet at jeg er for dårlig på bare å nyte.. Elsker at ting blir gjort, mn er ikke så glad i å gjøre alt da. Og husarbeid er jo så utrolig kjedelig...
Signerer på husarbeidet! Og det verste av absolutt alt må være å brette klær! Det er så kjedelig at jeg nesten ikke gidder å vaske, så jeg skal slippe å brette! Det er forøvrig en plan som naturligvis ikke fungerer så bra...

Signerer på husarbeidet! Og det verste av absolutt alt må være å brette klær! Det er så kjedelig at jeg nesten ikke gidder å vaske, så jeg skal slippe å brette! Det er forøvrig en plan som naturligvis ikke fungerer så bra...
Haha.. Veldig enig med deg i det å brette tøy! Grusomt kjedelig! I morgen har jeg store planet om å vaske hus, tørke støv og vaske vinduer:-) får se hvor mye som blir gjort.. Hehe. Tar av meg hatten for struktur damer :-)

Det værste jeg gjør er å tømme oppvaskmaskinen, og å støvsuge... Det synes liksom ikke! Eller, det gjør det jo... Forferdelig kjedelig. Prøver å gjøre det så tidlig som mulig de dagene det skal/må gjøres sånn at jeg slipper å gå å grue meg..

Back
Topp