Endeig på nett igjen :-)

pikolino

Flørter med forumet
Jammen har det vært godt med ferie, men har savnet å være på nett. Hvordan har på sken vært for dere? Vi har kost oss både ved sjøen og på fjellet. Har ladet batteriene, og ser nå frem til og starte med neste forsøk. 

Maskinen er litt treg her i dag, så tror ikke jeg kommer meg gjennom alle trådene dere har laget i uken som har gått, men skal prøve og oppdatere meg litt på hva dere har holdt på med disse dagene[:)]

Koslig å ha deg tilbake igjen, da håper jeg du har fått ladet opp batteriene og ser lysere på tiden som kommer med nytt pågangsmot, lykke til vennen.

Har bare vært hjemme jeg da, og så har jeg jo blitt elgammel. Så blir det feiring på jobben til fredag med skalldyrbuffet og kake også, de er så glad i slike ting på min jobb så jeg er spent på hvem som har greid å bli toastmaster denne gangen, de sloss litt om slike oppgaver på min jobb, og så blir det vel tale fra sjefen og kanskje en tale til, eller de har kansje skrevet en bursdagssang. Er ikke godt å si hva de har funnet på. Men jeg fikk velge mat da!!!! Det er lunsjen vår vi skal gjøre dette, og den blir laaaaang kjenner jeg kollegaene mine rett.
Men det er jo ikke hver dag vi har runde tall på jobb da, heldigvis er det.

Vel overstått påskeferie, enda er det en dag igjen som skal nytes til det fulle.

Vi har hatt en rolig/hektisk ferie, men litt farting, venner og familie. Deilig det. Men, jeg kunne gjerne tatt en uke til tror jeg.. gladlig[:D]

Hei, koselig å ha deg tilbake.
Hatt en stille å rolig påske, kost oss masse.
Vært sammen med familie og venner. Deilig at det er er en fri dag igjen, før det er tilbake til hverdagen.

Back
Topp