Enda mere dumt å spørre om...

*Bertemor*

Forelsket i forumet
jeg er jo som sagt ganske ny her. Lurer på et par ting til da vet dere=) Hvordan får dere til sånn underskrift ting... Men sånn lang fin ting hvor det står hvor langt dere er på vei osv.. Hvis dere skjønner hva jeg mener da... Sorry hvis det her blei litt teit...

Gå inn på testforumet og les oppskriftene på ticker der

aha1 thanks...

husk, det finnes ingen dumme spm!![;)]

får du det til mammachristine??

Hvis ikke må du bare spørre [:D]

Nei jg finner ikke helt ut av det lenemor... Er ikke helt sånn data ekspert jeg da.. men jeg prøver da=)

Du kan f.eks. gå inn på snugglepie.com. Registrer deg, så får du gratis tickers. Gå så inn på ticker, og velg hvilken type du vil ha (jeg venter barn, jeg prøver å bli gravid, el.l.). Når du velger en får du en trinn for trinn forklaring der. Til slutt får du opp flere koder - velg den som begynner med url, kopier alt som står i den boksen, og så går du inn på din profil. På din profil, et stykke ned, har du noe som heter signatur. Der limer du inn hele koden du har kopiert og trykker ok nederst på profilsiden for å lagre. Da skal du ha en sånn ticker du også.

Lykke til[;)]

skal prøve det jeg! takk for rådet=)

Det var langt ifra et dumt spørsmål, Mamma Christine! Dette har jeg lurt på siden jeg beveget meg inn på denne siden for første gang i sommer! Alle virker så "drevne" her; både nå det gjelder denne signaturen - og alle vet hva alleslags forkortelser står for. Så jeg føler meg veldig ny, for å si det sånn. Skal prøve "oppskriften" og se om jeg også får til denne signaturen! :-)

Gratulerer!!! Den var fin

Back
Topp