enda mer smerter...

my*precious

Glad i forumet
Ser det er mange som har hatt smerter her de siste dagene. Og i går hadde jeg det også. Det var så sinnsyke smerter nederst i magen og rundt ned mot rompa. Klarte ikke bevege meg eller noenting. Har hatt små kynnere men detta er det værste jeg har kjent. Var sammen med to veninder og de ble helt hysteriske og ville ringe føden osv, men jeg nekta. For de var konstante i kanskje 10 min og har jo hørt at rier skal komme og slippe tak igjen. Men hva kan dette ha vært da?
Har jo hørt at kynnere er ubehagelige og små vonde, men dette her var skikkelig smertefullt..
Har ikke hatt noe mer av det etter det men bare lurer på hva det kan ha vært??

Tipper babyen din har lagt seg med hodet ned [:)] For sånn har jeg det også :) Og min ligger festa med hodet godt neddi bekkenet :) Og da er det veldig normalt med slike smerter..

Huff da!
Aner ikke hva det kan være jeg, men kansje luftsmerter? Eller noe med fordøyelsen kansje?[8|]

Lignet også på bekkenløsning [:)] Men det beste er å ringe jordmor og høre med henne:)

han har ligget med hodet ned lenge nå .. Men kanskje han festa seg da?? Jeg har ikke hatt noe mer vondt etter det så venter med å høre med jordmor til den 9.11 da jeg skal til sjekk. Men ble ganske nærvøs der og da. Nå gruer jeg meg enda mer til fødselen når det var sååå vondt i går er det nok enda værre å få rier huffhuff, hehe

Huff, har hatt noe lignende etpar ganger.. Første gangen var det DRITVONDT og jeg husker at jeg tenkte det samme som du sier.. (Ang. smerte og rier osv..) [&:]

Back
Topp