Enda mer silikon mas!

M3rl0t

Elsker forumet
Hvor lenge hadde dere smerter?

Jeg ble operert i går, og har ikke noe særlig smerter i grunn. Flere som hadde det slik?

Elisabeth ! skrev:
Syns bare det var litt smerter den første dagen - altså dagen jeg ble operert. Dagene etter føltes det bare ut som om jeg hadde trent brystmusklene ihjel:P

Her kjenner jeg det kun hvis jeg har sittet stille for lenge, for så å reise meg og gå. Kjennes ut som om jeg har trent skikkelig og er dønn stiv, men er ikke vondt! Tenkte å slutte med pinex forten slik at jeg kan kjøre bil igjen!

Bambini skrev:
Hvordan ble operasjonen gjennomført?

Jeg vurderer ikke silikon,men "oppløfting"..

Smerteredselen,og om det blir bra er det størte hinderet her..

Løft blir mye arr! Bare så du vet det. Legen mente jeg kunne trengt litt løft og, så det ble liksom et dillemma; arr vs. heng, og jeg gikk da for litt heng siden jeg ikke tror jeg hadde blitt komfortabel med arrene!

Full narkose, og det hele var unnagjort på litt over 1 time! Satt 1 time på oppvåkning også fikk jeg dra hjem!

Jeg hadde heller ikke noe særlig vondt, tok aldri sterkere smertestillende enn vanlig paracette heller.

Men i mine papirer så stod det at jeg ikke skulle kjøre bil før en uke etterpå.

**Emmeline** skrev:
Jeg hadde heller ikke noe særlig vondt, tok aldri sterkere smertestillende enn vanlig paracette heller.

Men i mine papirer så stod det at jeg ikke skulle kjøre bil før en uke etterpå.

har ikke jeg fått beskjed om..

jeg hadde kjempe vondt i litt over 1 uke. La inn under musklene, siden jeg ikke hadde noe fett på brystpartiet. Kunne ikke reise meg opp, ligge eller gå dagen etter. Første dagen var ingenting vondt pga bedøvelsen. 2-7 dager etter kunne jeg sitte i halvstilling, og komme meg opp selv, men helst med hjelp.

Tåler vanligvis veeeldig masse, så ble nokså sjokert. 

Da er du heldig hadde grisevondt i nesten 2 uker..mannen måtte kle på meg, dusje meg og gjøre alt..var så sjokkert over hvor vondt det var for etter ks som er en større operasjon hadde jeg overhode ikke vondt..

Jeg fikk lagt over muskel første gang, hadde aldri smerter, følte meg bare støl i brystregionen.
Ble reoperert 6 mnd senere, da ble innleggene lagt under muskel, var bare litt støl da også
Brukte kun vanlig paracet for å forebygge smerter, fikk med Pinex Forte første gang og Oxynorm andre gang, de ble brukt ved ryggsmerter og etter tanntrekking i senere tid

Back
Topp