Enda mer negativt!!!

x1xPastella

Forumet er livet
Kjente på tappen... Den virka ikke som den skal være når man er gravid, nærmere sånn den skal være når TTR er på vei...
Så jeg regner med at dette løpet er kjørt jeg...
Sorry folkens
Har lagt meg å er egentlig i ganske dårlig humør... Lei meg...

Ikke gråt Pastella..............
*trøste trøste*
Dette ordner seg.................

huff[:(]
det vart ikke en god nyhet...
men bare så du vet det...så sitter nok spiren der...innen året er omme...[;)]
jeg vil jeg vil[:@]

Du får ha en god natt uansett...
det skal ivertfall jeg ha...

[&o]NATTA[&o]

Vil så gjerne trøste deg, det er så utrolig trist å se/lese hvor ont du har det akkurat nå. Å jeg vet så indelig godt hvordan det er å ønske noe så sterkt, å den enorme skuffelsen som følger på når tanta kommer. Jeg har ligget mer en en gang på badegulvet å sluppet tårene løs....!

Håper bare du tar feil, at verken tappen eller noe annet stemmer. Men at du ikke får beslk av tanta....
Har ikke ord....ville bare klemme deg før du sovner!

Håper du får ei god natt...tross alt!

Kathrine

Nå kom i allefall tårene [:(]

Uffda vennen! Men kansje det gjør litt godt å få det ut, jeg har fått ut flere liter den site uka. Å det hjelper utolig nåkk litt (en fattig trøst ja...)

Men kjære søte snille Pastella....ikke gi opp! Jeg lover deg at i morgen er det en ny dag, med nye muligheter! I dag nytter det IKKE å si, prøv å tenk positivt...men i morgen vil det hjelpe! Jeg vet alt om de her toktene...rundene....skuffelsen....IKKE la det knekke deg...

EN DAG ER DET D-I-N DAG!!!!

Å da skal det feires fra Tromsø tell Blommenholm!
Å den dagen skal komme snart....det VET jeg! [;)]

Klemme lenge

du er så god du kathrine!!!
vanskeli å se det positive i det negative ja

Kjære lille vennen............

Jeg kan nesten si at jeg veit akkurat hvordan du føler deg............denne grusomme skuffelsen....
Man går i dagene etter EL og venter i spenning....det skjer ting i kroppen....lurer på hva det kan være....kanskje e liten spire som lurer der inne....men så kommer TANTE GRUSOM atter en gang.... erselv i PP 10, så jeg har fått skuffelsen i trynet noen ganger........Fikk selv denne "fæle dama" på besøk på søndag....tidligere enn ventet faktisk.........det var ihvertfall skuffende........
Så min kjære venn....la oss trekke pusten dypt, senk skuldrene og med hodet.....
VÅR TID KOMMER SNART...... KLEM FRA MEG

ja det er vanskelig, men det negative er der....det gjelder bare å finne den beste måte å takle det på. Sånn måtte jeg tenke, for det negative forsvant ikke når tanta kom. Å tenke positiv gjalt å ikke gi opp for min del...å du ser nu! Her sitter jeg etter 9 pp. Så der det er trua er det håp!!!

Men i dag har du en håpløs, jævlig og PYTON dag...å det har du all rett til vennen!

Men snart....!!

Jeg god...takk! Right back at you HØNNI [:D]

Back
Topp