Enda mer jeg hadde glemt..

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Jeg hadde helt glemt hvor slitsomt det er å ha en baby som skal rulle rundt på magen så fort jeg legger ho ned, for så å klikke i vinkel fordi ho ikke vil ligge på magen.. Ruller jeg ho tilbake på ryggen, går det tre sekunder, så ruller ho tilbake igjen, og klikker atter en gang i vinkel fordi ho ikke vil ligge sånn.. Men søt da ;)
 
velkommen i klubben ;-)

Snuppa har heldigvis lært seg å like seg på magen og begynt å åle seg rundt.
 
Haha, her koser hun seg på magen heldigvis! Kommer seg litt rundt i rommet også, har funnet henne under en stol flere ganger:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Det går mye bedre nå enn før heldigvis, ho har jo tidligere HATA å ligge på magen. Men nå kan ho ligge der en stund før ho begynner å grynte litt :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Heldigvis ruller han begge veier, men han er sur fordi han ikke kommer seg framover
 
Heldigvis ruller han begge veier, men han er sur fordi han ikke kommer seg framover
Samme her. Han kommer seg rundt i ring og og litt bakover, men ikke fremover. Jeg pleier å strø masse leker rundt han og etter en stund har han beveget seg i sirkel rundt og dytte alle unna. Så blir han sint fordi han ikke får tak i dem igjen.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Samme her. Han kommer seg rundt i ring og og litt bakover, men ikke fremover. Jeg pleier å strø masse leker rundt han og etter en stund har han beveget seg i sirkel rundt og dytte alle unna. Så blir han sint fordi han ikke får tak i dem igjen.


Sent from my iPad using BV Forum
Hehe, akkurat sånn er det her også ;-) så sinna
 
Her er det helt likt! Haha :p


Lillegutt 5/3-14 <3
 
Her og;)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Helt sant :) En kan i grunnen bare le når de er sinna og - det er så gøye uttrykk i ansiktet de har da og
 
I går så jeg han ålte fremover enkelttak her og der, men tror ikke det gikk opp for han at han faktisk kom seg fremover, men går forhåpentligvis ikke lenge før han skjønner sammenhengen så slipper han å ligge der å stirre sint på lekene sine ;)
 
Back
Topp