Enda mer farget utflod

*lmk88*

Glad i forumet
Idag kom det enda mer farget utflod. Skikkelig slim liksom.. Jeg har ikke vondt i magen. Ikke noe som minner om mine forrige SA, men blir nervøs :S

Blir nervøs av det her altså :S Vil ikke miste!!!

Hadde litt (veldig lite) av det i helgen som var.. Fann litt info om det! :) Og roet meg, helt normalt innimellom.. Å siden jeg var i uke 9 var det fordi:

"Nå dannes det en slimpropp i livmormunnen, for å beskytte mot at bakterier kommer inn. Brun utflod
kommer gjerne fra slimproppen, og behøver ikke å være farlig, men det må alltid tas på alvor."

Hos meg var det så lite, og ingen smerter.. Er også vanlig rundt de vanlige "mens" tidene! :)

Vet ikke om dette roet deg men hjalp hos meg, har ikke mer selv så håper og tror d gikk bra og går bra denne gangen for oss begge!!

Snakket med ei venninne nå og ho sa det kunne komme fra hosting.. Jeg hoster konstant også :P Mange tanker av en så liten ting :S

skjønner deg godt, er litt sånn selv. Siden jeg har opplevd SA, er jeg redd jeg må gjennom det IGJEN! Men må bare prøve kose meg.. under to uker igjen til UL, i håp om att det går bra!! ;)

Må kanskje lære meg å slappe av... Ikke tenke så negativt :)

Det skal nok gå helt fint det her:) krysser fingrene for deg! men husk, det er utrolig viktig at du ikke stresser! det har veldig mye å si!

Blir paranoid over alt som skjer med kroppen...

Back
Topp