Enda ikkje delt graviditeten..?

ElskerJesus♡

Ut på landet☘️
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Me er 13+0 veker gravide nå og har igrunn ikkje delt nyheten :hilarious: nokre familiemedlemmer veit det, og nokre venner, og dei har vist nærmest fra begynnelsen fordi ting var så uvist då ❤️

Har lyst å dele på ein kreativ måte, men enda virker det heeeilt fjernt å dele, og eg aner ikkje koffer:hilarious:

Når eg delte graviditet nr 2, ba me lillesøster på 1år om å gi babyen ein kos, og så klemte hu magen, så snappa me dette til familien, tenker å gjer det samme med 1åringen i år. Men det er jo kun kommende besteforeldre og onkler og tanter. Ka med alle andre? :cool:

Eg skreiv i ein magetråd her ein dagen at ingen hadde spurt om eg e gravid i det minste. Men, ryktene e vist godt igang fordiom:hilarious: ei venninne som veit det sa at søstera hennes kom og sa at det var kjekt at eg var gravid, og hu berre, ja veldig. Og søstera sa, så hu e gravid altså?? Haha, venninna mi berre hæ, har hu ikkje sagt det? Nei då må du være stille om det. Søstera hadde nemlig fått høre av sjefen sin at dei lurte på om eg var gravid, for det såg slik ut:laughing021 så kanskje på tide å sei noko då syns eg, enn at ryktet ska gå at enten e eg tjukk elle gravid :laughing021

Skal seiast at eg e kjent for å dela graviditeter veeeldig tidlig, av mange gode grunner. Men denne gangen var det veldig fint å berre ikkje sei noko:happy:

Fortell gjerne korleis du delte nyheten eller om du har nåken kjekke tips ❤️ eg har eget trykkeri, så mulighetene er mange:cool:
 
Eneste jeg gleder meg å si det til er 4-åringen vår, men tror jeg venter til vi vet hvilket kjønn det er. Alle andre får bare finne det ut i tur og ordning som sist, tror kanskje noen ble fornærmet siden jeg plutselig hadde en baby forrige gang, meeeen jeg føler virkelig ikke på noen trang til å dele :wideyed: Kanskje jeg bare er litt rar
 
Back
Topp