Enda ikke noe

September16

Glad i forumet
Enda ikke kommet masse blod. Var kun litt i går på en q tips når jeg skulle sjekke fargen og litt idag. Er bare brunt. Kommer så vidt i trusa.hmmmm ingen smerter eller klumper.skal til fastlegen og privat ultralyd mandag. Men er det lite håp?

Det er jo positivt at det ikke har kommet noe mer :) har du sjekket med ny test om hcg stiger?

Det er jo positivt at det ikke har kommet noe mer :) har du sjekket med ny test om hcg stiger?
Nei venter til mandagen for å se på ultralyd. Skal å måle hcg.mem får jo svaret med en gang på ultralyd.

Høres ikke så gale ut. Håper for deg at dette skal gå bra og at du får se en fin liten spire der inne :smiley-bounce012

Enda ikke kommet masse blod. Var kun litt i går på en q tips når jeg skulle sjekke fargen og litt idag. Er bare brunt. Kommer så vidt i trusa.hmmmm ingen smerter eller klumper.skal til fastlegen og privat ultralyd mandag. Men er det lite håp?
Krysser fingrene for at alt er bra :)

Skal til legevakten nå. Så håper dem sjekker meg og jeg får et svar! Venter på bussen å.

Tom fostersekk. Lykke til jenter

Så trist :( stor klem til deg <3

Det var trist . Stor klem til deg ♡

Det er så utrolig trasig.... Beste ønsker til deg om en ny snarlig graviditet. Hvis jeg kan få lov til å trøste litt: Jeg tror på det at man blir gravid raskt igjen etter abort. Tenk at vi ikke ble gravide på mange år, men etter at jeg aborterte første graviditeten så satt plutselig spiren (godt virker det som) på første prøverørsforsøk etter den!

Ta deg tid til å sørge hvis du føler for det, men ikke gi opp :Heartbigred

Back
Topp