Enda ikke mensen!!

rmop89

Flørter med forumet
skal det bli min tur igjen etter SA i februar i år da tro :))) tør nesten ikke ta en test engang jeg, vente så lenge som mulig :p Hater virkelig å bli skuffet, kjenner jeg blir så skuffet å lei meg hvis den blir negativ og...

Det er ihvertfall et veldig godt tegn da.. :)
Leit å lese om SA'n..
Masse lykke til.. :)

TEST TEST TEST:D

Har du noen symptomer?

Ja test! :D

Masse lykke til, håper virkelig den blir positiv :)

trøtt og sliten HELE tiden.. kunne sovet øgnet gjennom.. skikkelig uggen i kroppen, føler meg uvel og har plutselig veldig problemer med at benet mitt sovner hele tiden (selvom ikke det er noe tegn men:P) tisser endel mer

rmop89 skrev:
trøtt og sliten HELE tiden.. kunne sovet øgnet gjennom.. skikkelig uggen i kroppen, føler meg uvel og har plutselig veldig problemer med at benet mitt sovner hele tiden (selvom ikke det er noe tegn men:P) tisser endel mer

Hva venter du på??? Har du en test liggende?? Høres akkurat ut som meg det:D GO FOR IT!!!

heia skriver inn på denne posten jeg da jeg ikke får postet min egen emmne osv....jeg skal til legen sart og  ta  en test da mens er 1mnd over tiden eller 2.er nr 3 på tur???uannset så skriver jeg her senere om testen min er posetiv eller neagativ,så da blir det ennten januar eller februar,domt at jeg ikke husker sist jeg hadde mens

takk gleder meg til og se om jeg venter nr 3og hvilken mnd jeg havne i

Back
Topp