Enda flere syke små.

Glad70

Forumet er livet
Nå er begge jentene syke.[&o]

Isabelle var jo på bedringens vei, i går tenkte vi at hun skulle i barnehagen i dag, men hun hostet endel i natt, og masse på morgenen etter at hun stod opp, sånn skikkelig at hun nesten brakk seg, så da måtte hun jo bli hjemme. Virker vel ellers i ganske fin form, er litt snørrete, og kanskje en anelse høyere temperatur enn vanlig.

Vesla begynte å hoste og snørre skikkelig i helga, og det har fortsatt. Formen er ikke så verst, men man ser hun er litt matt i blikket, og i kveld var feberen 39,5.

Antagelig har vesla dratt med noe "nytt" hjem fra barnehagen, jeg tror ikke det er det samme som Isabelle hadde forrige uke, for da snørret hun ikke overhodet.

Ja, også er jeg ikke i sånn veldig god form selv heller. Sliten og trøtt, småvondt i kroppen og vondt i halsen. Tittet baki der i stad og da var mandelen skikkelig rød på den siden det gjør mest vondt.[:'(]

Nå er jeg lei sykdom.[:-][&o]

På seg selv kjenner man andre, er det noe som heter![;)] Sant det at man bør få nok søvn. Hvis jeg får altfor lite søvn flere netter på rad hender det jeg får vondt i halsen, bare av den grunn liksom.

Hånd, munn og fotsyken har vi hatt ja. Dvs. Isabelle, sambo og jeg har hatt den, vesla lå i mors liv på den tiden, og jeg tror ikke det "teller", så hun kan jo få den. Man får den bare en gang.

Sambo er frisk nå ja, men han er ikke alltid det han altså. Han får forkjølelser som oss andre, og mye annet rart som vi andre ikke får også. Og i høst var han sykmeldt i en måned i strekk, med bronkitt og lungebetennelse bl.a.)

Jeg skal legge meg snart nå, altså![:D] Må bare vente til vaskemaskina er ferdig, også skal jeg ta opp noe fra fryseren til i morgen, finne frem klær til i morgen, gjøre klar kaffetrakteren, gå på badet og stelle meg, og sikkert litt annet, men SÅ skal jeg legge meg.[;)]

Æsj da, så dumt[&:][&:]
Håper dere blir friske snart.
God bedring iallfall.[;)]
Du får legge deg tidlig, så du kansje får sove litt. Blir det mye nattevåk?

Både torsdag og fredag var jeg i seng kl 22[8D][8D]

Ikke så mye ordentlig nattevåk, bortsett fra i starten på forrige uke, når Isabelle var på det dårligste og hostet så fælt at hun kastet opp i senga osv. Men vesla våkner endel når hun er syk, hun har igrunnen alltid våknet endel (tenner, mageknip osv.), og det har vært netter nå hvor hun har hatt en lengre våkeperiode midt på natten. Ofte hvis hun har våknet av Isabelle sin hosting.

I kveld har hun sutret endel og ropt på mamma, så hun sliter nok endel nå altså. Blir vel tett av alt snørret også er jo feberen litt høy. Blir det veldig mye sutring utover natta tror jeg vi gir henne en paracet.

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: Glad70

På seg selv kjenner man andre, er det noe som heter![;)] Sant det at man bør få nok søvn. Hvis jeg får altfor lite søvn flere netter på rad hender det jeg får vondt i halsen, bare av den grunn liksom.

Hånd, munn og fotsyken har vi hatt ja. Dvs. Isabelle, sambo og jeg har hatt den, vesla lå i mors liv på den tiden, og jeg tror ikke det "teller", så hun kan jo få den. Man får den bare en gang.

Sambo er frisk nå ja, men han er ikke alltid det han altså. Han får forkjølelser som oss andre, og mye annet rart som vi andre ikke får også. Og i høst var han sykmeldt i en måned i strekk, med bronkitt og lungebetennelse bl.a.)

Jeg skal legge meg snart nå, altså![:D] Må bare vente til vaskemaskina er ferdig, også skal jeg ta opp noe fra fryseren til i morgen, finne frem klær til i morgen, gjøre klar kaffetrakteren, gå på badet og stelle meg, og sikkert litt annet, men SÅ skal jeg legge meg.[;)]

Skjønner ikke hva du mener[8|][8D][:D][;)]

Du skal bare, du skal bare ja..
Typisk med en sånn lang liste før man er klar for å legge seg.
Hvis jeg sier til sambo at jeg snart er klar for å legge meg, så legger han seg til godt rette forran TV og venter[:-][8D]
Han er vant med at "snart" kan ta litt tid[:-]

Jeg har sluttet å si at jeg skal legge meg snart jeg. Ingen som tror meg likevel.[8D]

Back
Topp