Enda flere smykker! *oppdatert*

Miriel

Gift med forumet
http://fc04.deviantart.net/fs71/i/2012/073/e/9/bracelet_for_stella_by_josephine_death-d4sr026.jpg

Det var ettårsdagsgave til datteren til en venninne.
Det er laget av sølvtråd som jeg har hamret til, og loddet sammen.

Denne er til jenta mi :) Jeg laget seks like deler og satt sammen.
Se her, sånn ser det ut underveis;

De minste delene er til dette armbåndet, de store er til et ankelsmykke til meg. Gjør nok det ferdig i morgen.

Enda et smykke laget av tråd som er hamret:

Et med rutilkvarts i.

Jeg blir kjempeglad om dere liker siden min på facebook; http://www.facebook.com/MirielJosephineRyan

Når jeg har 1000 likes trekker jeg forresten en tilfeldig blant de som liker, og sender en overraskelse til! Jeg sendte et til den som ble nr. 500 også, men fant ut at det er bedre å trekke blant alle. Del gjerne linken :)

(Dette er ikke en salgstråd, forresten. Ingen av disse er til salgs før jeg får meg eget ansvarsmerke. Jeg har stemplet med skolens stempel så langt, men har bestemt meg for å søke eget nå, men det tar en stund)

Det var nydelig!

Lager du smykker på bestilling?
Jeg har nemlig sett meg ut et smykke du har laget til datteren din som jeg elsker og gjerne også vil ha til datteren min 

Kjempefint! Enkelt, søtt og ujålete.

Du er så fantastisk flink!

Å lage smykker er liksom noe helt annet enn å strikke noe pent og sånn, det krever jo så mye forskjellig utstyr og sånn så det blir helt fremmed og utrolig imponerende!

Takk!
Ja, man må ha mye verktøy, og det tar en del øvelse før man klarer å bruke verktøyet.

Bare på dette armbåndet har jeg brukt sag, tang, fil, smergel, hammer+ambolt, slipemaskin, ultralyd, trommel, loddepinne, slaglodd og loddeflamme, og masse småting.
Hvis man skal drive med sånt må man liksom ha et skikkelig verksted, det funker ikke hjemme på kjøkkenet. Jeg prøvde det en stund, men det blir veldig begrenset. Føler meg heldig som kan bruke det flotte verkstedet vi har på skolen :)

Takk!
Ja, man må ha mye verktøy, og det tar en del øvelse før man klarer å bruke verktøyet.

Bare på dette armbåndet har jeg brukt sag, tang, fil, smergel, hammer+ambolt, slipemaskin, ultralyd, trommel, loddepinne, slaglodd og loddeflamme, og masse småting.
Hvis man skal drive med sånt må man liksom ha et skikkelig verksted, det funker ikke hjemme på kjøkkenet. Jeg prøvde det en stund, men det blir veldig begrenset. Føler meg heldig som kan bruke det flotte verkstedet vi har på skolen :)

Det var fint!

Åååhhh, det var bare helt utrolig NYDELIG<3<3<3

Takk!

Bumper tråden, jeg har oppdatert med masse bilder!

Jeg vet jo at du kan lage nydelige smykker, får mye skryt for mitt!

Mye fint her, ikke minst de bedårende øynene til datteren din

Takk

*Joha* skrev:
Kjempefint! Enkelt, søtt og ujålete.

Back
Topp