Enda et spm fra meg

Lisee

Elsker forumet
Det er meg igjen her....[:D]
Siden det er så stille her inne om dagen, får jeg ta litt ansvar med å spørre dere om litt flere råd[:)]
Lillegullet ligger så mye med hodet til den ene siden. Det blir egentlig værre og værre. Vi har nå snudd han i senga uten at det ser ut til å hjelpe noe særlig. Han ligger fortsatt med hodet vendt mot høyre.
HVA SKAL VI GJØRE?[:)] Noen andre som har erfaring med det samme?

God helg alle sammen[:)]

Jeg ville tatt med lillegutt til kiropraktor eller manuell terapeut,sånn at de kan løse opp det som gjør at han ikke snur hodet sitt! Har hørt at det hjelper, håper det bedres! Ellers har jeg ingen gode råd...

de hadde oddavr litt va på sykehuset, så barnelegen sa vi måtte følge med at han ikke ble verre, og pprøve å forandre høyre venstre side når han sov..
men anbefalte oss fysioterapu, men vi slapp fordi de forsvant..
men kansje lurt å ta han til legen for å høre hva han mener??
håper de går over;)

Maren ligger og bare til den ene side omtrent, men sist jeg var på helsestasjonen med henne mente de at det ikke var noe problem, for hun var like myk til begge sider. Så jeg tror jeg ville gått å hørt med dem, før du eventuelt utsetter han for kiropraktor!

De siste nettene har vi lagt han den andre veien i senga, pluss at vi kun har henvendt oss til han slik at han må snu hodet til den andre siden. (bare prata til han fra venstre) Det ser faktisk ut som om det har hjulpet veldig[:)]
I natt sov han faktisk med hodet til den andre siden en liten stund. Han har også ligget mer med hodet den andre veien når vi legger han på golvet.
Så vi får bare fortsette[:D]

Back
Topp