Enda et spørsmål...

Froya88

Forumet er livet
Jeg skal jo inn til RH 10. april for morkakeprøve. Har hørt at man må holde seg i ro og slikt etterpå for å redusere faren for abort. (Sjansen er mindre enn 1%)
Pleier alltid å ta tog inn alle de gangene vi har vært der.. Men nå lurer jeg litt. Bør vi ta tog eller kjøre inn selv? Tenker på hva som er best hvis jeg må være i ro og ikke stresse og slikt..
Bilen står jo i nærheten av RH så man slipper og gå langt og sånn,og med tog er det jo trikken ned til byen,venting her og der,og bla,bla,bla..

Vet dere eller? Hva mener dere en burde gjort? [8|]

Klem, T! [;)]

Ja,det er slik jeg også tenker. Er jo massevis av p-plass og kort vei å gå også. Er ikke akkurat den billigste plassen og parkere,men det betyr ingenting! [;)] Det er absolutt verdt det! Og uansett så får vi jo igjen pengene! For utgifter til bensin,bomringer,p-plass og mat! Så det er null problem! [:)]

Tusen takk,Nesing! [:)] Jeg håper virkelig du har rett!!

Klem,T!

Ville ABSOLUTT ha tatt bil!! La mannen kjøre så du kan få slappe av etter det du skal igjennom[:)]

Det må bli bil selfølgelig..... [:D]

Ta bilen, og slapp av så mye du klarer[:)]
Ønsker deg lykke til. Masse![:D]

Tusen takk skal dere ha,jenter! [;)] Det blir bil! Min kjære tar seg av kjøringen og alt! [:)] Må jo først på Ullevaal og deretter RH,så da er nok bilen det beste for å slippe mest unna stress og slikt! [;)]

Back
Topp