enda et rugespørsmål......

ella1

Gift med forumet
...sorry damer,men holder på å gå fra forstanden her[:(]
dette er litt ekkelt,men må spørre alikevel,-i dag kom det ut en stor brun/gul klump fra skjeden. jeg vet at det er normalt at det kommer klumper etter crinone...men pleier de å ha farge?? noe av den var slimete også! Jeg tenkte med en gang at dette er det befruktede egget de satte inn på onsdag. men,kan det være det? kan jeg se forskjell på det og de andre klumpene??

damn altså,dette var tøffere enn jeg trodde[:(] 
Noen av dere som har opplevd det samme,og alikevel vært gravide??

håper noen kan hjelpe meg med svar[:)]

Heisann![:D]
Kan vel bare komme med en kvalifisert gjetning på ditt spørsmål heller enn noe med hold i, men slik jeg har forstått, så er det jo vanlig med utflod fra gelen. Er vel bare den som kommer og ikke noe egg, egget er uansett så lite, at det ikke kan sees med det blotte øyet!
Satser på at du er gravid[:D][:)]
ORIGINAL: ella1

dette er litt ekkelt,men må spørre alikevel,-i dag kom det ut en stor brun/gul klump fra skjeden. jeg vet at det er normalt at det kommer klumper etter crinone...men pleier de å ha farge?? noe av den var slimete også! Jeg tenkte med en gang at dette er det befruktede egget de satte inn på onsdag. men,kan det være det? kan jeg se forskjell på det og de andre klumpene??

Kjære kjære Rugeren min..

Jeg har også fått brune klomper ut noe jeg er sikker på er gammelt blod fra uttaket. Jeg hadde litt blødninger også samme dagen så det er nok helt ufarlig og DU er enda RUGER[:)].
Jeg får litt hetta jeg også hver gang jeg ankommer do skåla. Vil ikke se hva som kommer ut, men er ikke til å ungå like vel.
Tr smerter så det holder og nå ligger jeg på sofaen mens mann og stedatter lager middagen..
Ikker bra dag på meg i dag....

ORIGINAL: IVFProver84

Kjære kjære Rugeren min..

Jeg har også fått brune klomper ut noe jeg er sikker på er gammelt blod fra uttaket. Jeg hadde litt blødninger også samme dagen så det er nok helt ufarlig og DU er enda RUGER[:)].
Jeg får litt hetta jeg også hver gang jeg ankommer do skåla. Vil ikke se hva som kommer ut, men er ikke til å ungå like vel.
Tr smerter så det holder og nå ligger jeg på sofaen mens mann og stedatter lager middagen..
Ikker bra dag på meg i dag....

Uff,ikke no godt å ha vondt[:'(] håper du snart blir bedre[:)]
mange av de som er blitt gravide ,har hatt det sånn som du beskriver her,så håper at det er et godt tegn(selv om det er vondt)...

Sender deg VERDENS største klem[:D][:D][:D]
og tusen takk for svar!!

eLLa[:)]

Tusen takk for svar:)[:)]
blir så innmarri bekymra[8D] det var ikke en liten klump som kom ut,men på størrelse med en 5 kr[8|] jeg har hørt at det er et negativt tegn i og med at crinonen har samlet seg (klumpet seg) men,vet jo ingenting om dette jeg...[8D]etter klumpen var ute,kom det noe flytende crinone....
nei,dette blir to laaaaaaaange uker[8D]

Uff da ella! Høres ikke ut som en morosm opplevelse!!

Men du...Du skal vel ikke være negativ du da!!!

DETTE KOMMER TIL Å GÅ BRA VENNEN!!! Inntil det motsatte er bevist så er du gravid!!

Men skjønner godt at du blir bekymret. Dette er en opplevelse som er tøff å gjennomgå!!

Sender deg en god klem!![:D]

ORIGINAL: Serene

Når det gjelder crinone geleen så kommer det ut igjen som klumper og det er helt normalt, av den enkle grunn at det kroppen har behov for tar den til seg og det overskytende kommer ut igjen[;)]
jeg fikk lyserosa utflod noen ganger og dette er helt normalt for det kommer av at slimhinnene blir irriterte og det kom også ut sorte prikker på enmåte som rett og slett er blodrester fra uttaktet.

så jenter pust rolig og kast bekymringene vekk ofr det er helt normalt men bare nytt [;)]

men,hvordan får ny crinone kommet frem når alle disse klumpene/restene fortsatt sitter å sperrer??
tror bare jeg fikk litt sjokk,da jeg så størrelsen og fargen på den[8D]

men,da hører jeg på deg,og håper at du har rett[:)] slitsomt dette her....og jeg som trodde sprøytene skulle være værst[8D] heller det enn dette....

tusen takk for svar Serene[:)]

ORIGINAL: Marje83

DETTE KOMMER TIL Å GÅ BRA VENNEN!!! Inntil det motsatte er bevist så er du gravid!!

Men skjønner godt at du blir bekymret. Dette er en opplevelse som er tøff å gjennomgå!!

Tusen takk vennen[:)]
dette her synes jeg ikke er noe morro i det hele tatt[8D]
håper disse ukene går fort fort fort.......for nå jobbes det på spreng i topplokket[8D]

en kjempe klem til deg[:D] hvordan er formen din?

ORIGINAL: Marje83

Tusen takk vennen[:)]
dette her synes jeg ikke er noe morro i det hele tatt[8D]
håper disse ukene går fort fort fort.......for nå jobbes det på spreng i topplokket[8D]

en kjempe klem til deg[:D] hvordan er formen din?

Når dte gjelder sp.målet ditt om hvordan crinonen kommer frem når det ligger noe å sperrer: den gamle crinonen som ligger oppi skjeden sperrer ikke. Virkestoffet til crinone blir tatt opp gjennom skjede slimhinnen. Så kroppen får det den trenger selv om det ligger noe gammel gørr oppi det!![8D]

Jeg syntes at rugetiden gikk forholdsvis fort! Den dagen jeg testet syntes jeg ihvertfall at det hadde gått fort! Du får fylle dagene med noe lystbetont som tar tankene litt bort fra ruginen (jeg vet, lettere sagt enn gjort[8D]).

Formen i dag er ikke særlig god. Er kjempe kvalm [:'(](men kaster heldigvis ikke opp) og er super trøtt og sliten. Sov vel ca 9 t i natt og la meg igjen ei stund utpå dagen i dag[8D].
Men men...jeg får ta med det som kommer! Vet at ikke alle er like heldige som meg og får klaff på første forsøk!

Klem

Det er helt normalt, og jeg må bare si ifra med en gang at du ikke må bli overrasket om det kommer ut både sorte og grå klumper også... helt utrolig hva slags farger den kremen kommer ut igjen i[:'(]

tusen takk for svar alle sammen[:)]

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp