Enda et ks-spm

MammanTeOlai

Forumet er livet
Hvor lang tid gikk det fra babyen ble født til du fikk holde han/henne etc?
Her gikk det nesten 3 timer før de kom ned med han. Syns det var grusomt lenge da jeg lå der... Fikk jo bare såvidt se han rett etter at han var født.

2 timer..

ORIGINAL: MammanTeOlai

Hvor lang tid gikk det fra babyen ble født til du fikk holde han/henne etc?
Her gikk det nesten 3 timer før de kom ned med han. Syns det var grusomt lenge da jeg lå der... Fikk jo bare såvidt se han rett etter at han var født.

Hadde litt komplikasjoner under ks så så han i 1min etter 3-4timer. men fikk ikke holde han føre 10timer etter ks.

Nesten ett døgn[:(]

Jeg fikk se han da han ble tatt ut for å bli vasket, og fikk holde han da vi ble trillet opp på overvåkningen. Veldig heldig synes jeg! 

Jeg fikk full narkose så så han ikke før etter ca 3 timer.

Fikk se han etter 50 minutter. Samboern kom ned på oppvåkningen med en gang jeg ble trilla dit[:D]

Første gangen gikk det et døgn før jeg fikk se henne og en uke før jeg fikk holde henne. Andre gangen gikk det vel noen timer..Hadde narkose..Husker ikke helt

2 dager tror jeg.... eller om det var 3-4... Andreas lå på nyfødt intensiv, så fikk ikke holde han de første dagene... gikk også 5 timer fra KS til jeg fikk komme ned og hilse på! Helt grusomt...[&:]

Fikk ha henne hos meg etter to timer, men barnepleieren måtte holde henne for meg, for jeg var bedøvd fra halsen og ned. Fikk holde henne selv etter 15,5 timer[&:] Forferdelig å vente så lenge!!!

Det tok maaaaange timer.
De kom ut 11:30 tiden og jeg holdt dem i 19 tiden kanskje....
Jeg ville heller sove.

Våknet fra bedøvelsen ca 02, fikk ikke sett og holdt henne før neste morgen rundt 9...[:(] Altfor lenge!
Pappaen hadde både holdt, skiftet bleie og tatt bilder med henne ganske raskt etter hun ble tatt ut- *misunnelig* . Han var hos meg da jeg våknet opp da...[;)]

Kunne fått holde ho med ein gang litt, men eg berre tok borti ho såvidt også fekk sambo være med å nett sjekke ho å tørke av ho før dei kom tilbake med ho, tok berre nokon minutt..![:)]

Fikk se henne med en gang etter at de hadde stelt henne litt, også fikk jeg holde henne mens jeg lå på oppvåkningen! [:)] Max 15 min senere! 

Back
Topp