Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe
hekle med to garn for å få heklenål 4[:)]
men om det er oppskrift hvor det er beskrevet heklenål så er det en smule viktig å følge dette ja, ihvertfall om man er nybegynner[:)]
ORIGINAL: smash
ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe
hekle med to garn for å få heklenål 4[:)]
men om det er oppskrift hvor det er beskrevet heklenål så er det en smule viktig å følge dette ja, ihvertfall om man er nybegynner[:)]
er ikke noe problem å bruke dobbeltgarn, problemet er bare at teppet blir dobbelt så dyrt fordi man bruker to nøster 2,5 istedetfor ett nøste 4[8D]
jeg kjøper ofte 2,5garn og bruker det dobbelt fordi jeg synes fargene og utvalget er way much better enn i de andre garnene som har tykkere pinner.
Har funnet et nydelig teppe. Men det er stoooort, så gidder ikke å begynne på det om jeg bruker alt feil..
Må holde meg til ett garn foreløbig, så da kan jeg bare glemme teppet da?[:(]
har du no bilde på noe du har heklet med dobbel garn?
ORIGINAL: veni_vidi_vici
Du klarere sikkert fint å hekle med to tråder. Du kan hekle med en tråd også men da vil nok teppe bli mye luftigere siden du har litt stor pinne til tynt garn.
ORIGINAL: Læidy Bla Bla
FOR et fint teppe da, jeg fikk rent lyst til å lage et jeg og [:D] men tålmodighet har jeg da slettes ikke så jeg gleder meg til å se ditt produkt! heklet med dobbelt garn jeg og, ikke no pes det asså, blir så fint atte!
ORIGINAL: Læidy Bla Bla
FOR et fint teppe da, jeg fikk rent lyst til å lage et jeg og [:D] men tålmodighet har jeg da slettes ikke så jeg gleder meg til å se ditt produkt! heklet med dobbelt garn jeg og, ikke no pes det asså, blir så fint atte!
ORIGINAL: ~Mummimamma~
Ikke noe problem å hekle det teppet med dobbelt garn iallefall, men det spørs jo om du syns det er verdt det da, med tanke på pris og sånn...
Men alle babygarn jeg har sett har egentlig vært så tynne som det der, så hvis du skal ha baby-ull uansett så er det nok bare å kjøre på[:D]
Det var ett nyyyyydelig teppe. Oppskrift?
ORIGINAL: ~Mummimamma~
Ikke noe problem å hekle det teppet med dobbelt garn iallefall, men det spørs jo om du syns det er verdt det da, med tanke på pris og sånn...
Men alle babygarn jeg har sett har egentlig vært så tynne som det der, så hvis du skal ha baby-ull uansett så er det nok bare å kjøre på[:D]
Det var ett nyyyyydelig teppe. Oppskrift?
Kan ordne med oppskrift etter x faktor[:D]