Enda en ul..

Ebbalille

Blir kjent med forumet
Ja, da har også jeg vært på ul! Vi gikk privat, da legen min mente det ikke var så viktig med rett termin akkurat nå. Prøvde meg jo på den der at jeg ikke var helt sikker på når siste mensturasjon var..

Uansett, i dag fikk vi sett lille knøttet vårt! 1 stk baby inni der, med et nydelig lite hjerte som slo så fint. Knøttet ble målt til 1,5 cm, ikke store saken nei. Terminen stemmer, jeg er ca. 8-9 uker påvei. Og nå er det 95% sjanse for at alt skal gå bra [:)]

Etter timen, ringte jeg fertilitetsklinikken for å avbestille fryseforsøket som vi har planlagt å ha. Har prøvd å ringe dem tidligere, men det har vært lange køer der. Så bestemte jeg meg for at jeg kunne ringe dem når jeg faktisk var helt sikker på at jeg er gravid. De ble jo kjempe glade på våres vegner da. Er jo kjempe flott når noen klarer å lage barn på egenhånd [:D] Så spør hun nårtid jeg hadde mensturasjon sist, og jeg svarer på det. Så sier hun at jeg kan få komme på tidlig ul om jeg vil! De pleier å tilby det (antar hun mener at de pleier å tilby det til oss som hører til hos dem). Kunne jo ikke akkurat takke nei, selv om jeg var på ul i dag...!

Håpet på å få time etter påske, men en kort stund etter jeg la på, ringte de meg tilbake og gav meg time allerede på mandag! Så da skal jeg få se knøttet igjen over helga! Hadde jeg visst dette, hadde vi tatt den private timen senere i svangerskapet..

ORIGINAL: Petra Prøvedokke

Oi oi, så utrolig stas med dobbelt UL da! [:D]
Og gratulerer så mye med en veldig vellykket en i dag [:)]

hehe :) Gjør jo ikke noe om du hilser på babyen på Mandagen og! Kanskje du får noen kjempebra bilder?!? :D

Men skjønner det er kjipt å gå på ul med 3 dagers mellomrom! Kunne jo ventet en uke eller to til! Men er jo ikke lett å vite! :D

Så bra at alt går rette veien[:D] Og gøy med ekstra UL da[:)]

ORIGINAL: Superteam 15.10.10

hehe :) Gjør jo ikke noe om du hilser på babyen på Mandagen og! Kanskje du får noen kjempebra bilder?!? :D

Men skjønner det er kjipt å gå på ul med 3 dagers mellomrom! Kunne jo ventet en uke eller to til! Men er jo ikke lett å vite! :D

Jeg håpet litt på å få etter påske, for da er jeg 11 uker påvei. Og ser alt bra ut da, så er det 99% sjanse for at alt skal gå bra. Men, men.. må bare være glad jeg får komme i det hele og det store! [:D]

Gratulerer med vel overstått, vellykket Ul.
Hehe, dobbelt Ul er jo bare dobbelt moro[:D][:D]

Så flott, gratulerer, et mirakel ikke sant?[:D][:D][:D][:)]

ORIGINAL: eksosrypa

Så flott, gratulerer, et mirakel ikke sant?[:D][:D][:D][:)]

Et lite mirakel ja! Legen vi var til i går, kunne ikke forstå hvorfor vi plutselig har klart det selv. For det er sjeldent at en manns sæd blir bedre med tiden. Og siden vi var igjennom icsi (der de velger ut en sædelle som de befrukter et egg med), syntes han det var veldig utrolig [:)]

Back
Topp