Enda en tråd om festeblødning.

Aurora1

Blir kjent med forumet
Hei!

Jeg har scrollet meg igjennom alle tråder om festeblødning så det er sagt..

Tidlig i juli hadde jeg det jeg tror var en tidlig SA. Jeg har enda ikke fått tilbake menstrasjonen min. For 4 døgn siden hadde vi samleie. Igår kveld begynte jeg å blå så vidt. Kommer ingenting i trus, kun når jeg tørker.

Så; hvor tidlig kan man egentlig ha festeblødning? Jeg er usikker på når jeg har eggløsning, pga SA. Når jeg tidligere har fått menstruasjon har det kommet med er «pang», og det har aldri vært noe tvil.
 
Jeg spurte en jordmor om dette, fordi jeg fikk en miniblødning 3DPO, men avfeide det som festeblødning fordi det var så tidlig. Men jordmoren sa at det var fullt mulig med festeblødning allerede da :)
 
Jeg har hatt festeblødning begge mine svangerskap. Første gang 4 dpo og dette svangerskapet 3 dpo. Varte 2 dager første gang og 3 dager nå, om jeg ikke husker feil.

Festeblødning starter med frisk blod, altså litt rosa eller lysrødt. Er det brunt er det nok ikke festeblødning. Altså det er lyserosa, rødt og går deretter over til brunt når blødningen har stoppet. Du kan Google "implantation bleeding", det hjalp meg veldig. :happy:

Håper det er en festeblødning!!
 
Nå har ikke jeg hatt festeblødning, men er nå gravid og fikk første murring/stikking allerede 4dpo, så egget har festet seg veldig tidlig hos meg. Så det er mulig med festeblødning tidlig :D
 
Hadde litt lys rosa utflod i mårrest. 4 dpo, så er for tidlig å vite om det ver festeblødning eller ikke:)
 
Back
Topp