Enda en sa?...

Renge

Glad i forumet
Utmarsj 2024
Da startet jeg nyåret med blødninger. Ganske likt som forrige sa, så er veldig redd det kan være det. Jeg er 6 + 4, og er kommet 3 dager lengre enn sist graviditet som endte i sa 6 + 1.

Er helt knust, vet jo at noen opplever det mange, mange ganger. Men håpte jo at vi slapp unna med bare den første gangen.. det føles så urettferdig, samtidig som jeg ikke unner noen dette.

Tror det blir en tur til legen imorgen for å måle hcg, må bare få det bekreftet.

Da startet jeg nyåret med blødninger. Ganske likt som forrige sa, så er veldig redd det kan være det. Jeg er 6 + 4, og er kommet 3 dager lengre enn sist graviditet som endte i sa 6 + 1.

Er helt knust, vet jo at noen opplever det mange, mange ganger. Men håpte jo at vi slapp unna med bare den første gangen.. det føles så urettferdig, samtidig som jeg ikke unner noen dette.

Tror det blir en tur til legen imorgen for å måle hcg, må bare få det bekreftet.
Hei, er set mye blødninger? Rødt, nytt? Sender deg en stor klem, og håper det ikke er SA :(

Ånei!! Trenger ikke være en sa? Krysser fingre og tær♥️

Krysser fingrene for deg. Vi mistet også to ganger før førstemann. Det føles trist og veldig urettferdig, men trøsten er at det er VELDIG sjeldent det skjer tre ganger på rad :Heartred

Uff, håper det ikke er en sa, det fjerner så mye av gleden. Sender varme tanker og håper virkelig det går bra ❤️

Trist som bare det. Har selv ingen erfaring med det og er veldig nervøs og engstelig hele tiden. Har vært gravid to ganger og født to fine barn. Nå med tredje føler jeg liksom at det ikke kan gå bra igjen.

Krysser fingre og håper for alle oss uansett situasjon. Utrolig kjipt det må være å starte på nytt. Gi ikke opp og lykke til!

Huff,

Så utrolig leit å høre. Håper virkelig det ikke er så ille som du tror :Heartred sender deg mange gode tanker!

Takk❤️
Jeg har blødd en del i hele dag, også med litt koagulert blod og hatt litt vondt. Men det har ikke kommet sånne store klumper på 3-4 cm med «slim» som det kom sist. Sorry for informasjonen.. og har heller ikke hatt like store smerter.

Skulle også hatt mensen i dag, noe det står om i et av punktene, så er vel en liten sjanse for at det går fint.
Prøver å få legetime imorgen for å måle hcg, så får bare vente å se.

Hei, er set mye blødninger? Rødt, nytt? Sender deg en stor klem, og håper det ikke er SA :(

Ja, litt. Men ikke i nærheten av forrige gang. Men har en dårlig følelse på at det kommer. Det er litt koagulert blod, men ikke sånne store klumper med «slim» som jeg hadde sist.

Håper å få legetime imorgen for å måle hcg. Er helt ny i dette. Vært gravid en gang før og den endte jo i en sa. Så jeg er så usikker på alt og hva som er normalt. Og alt er visst normalt i forhold til hva man leser.

Legen trodde ikke det var sa pga mindre blødninger enn sist. Tok blodprøver og jeg fikk time om en uke for å ta nye... han ville ikke ta før.

Så får vel bare vente å se jeg da.

Legen trodde ikke det var sa pga mindre blødninger enn sist. Tok blodprøver og jeg fikk time om en uke for å ta nye... han ville ikke ta før.

Så får vel bare vente å se jeg da.
Håper på gode nyheter da. Har du anledning å gå på privat UL ?

Krysser virkelig fingrene for deg. Så glad for at du ble gravid så fort etter sist SA. Håper virkelig du slipper å gå gjennom det en gang til. Nå må spiren klamre seg fast hele veien :Heartred

Back
Topp