enda en ny prøver

x1x*Lille Snodig*

Betatt av forumet
Hei og hopp
Er helt ny her jeg. Kan nesten ikke noe tng om det å bli gravid for det vi har gjort til nå har ikke fungert.[:(] men men. Vi er et par på 25 år og bor i buskerud. Jeg tok siste p-sprøyte i november 04. fikk mens i may og siden har vi prøvd. Vanskelig å ikke tenke på det å bli gravid, men er vel ikke alene tror jeg. Blir så frustrert.
[&:] Det er godt å kunne lese andres innlegg også for det har jeg lært utrolig mye av.
Så takk til alle som har skrevet inn her, det har jeg lært mye av. Bildet er av det eneste barnet vi har til nå, og han heter Smule[:D] men alle bildene jeg har av hunden vår er for store filer så jeg får ikke lagt til noe bilde av den lille amstaffen vår jeg[:@]

Så dere har prøvd i 3-4 måneder da altså? Er jo ikke så veldig lenge det. Men har full forståelse for deg. Jeg er også prøver, men har bare prøvd i 2 uker. Tok ut hormonspiral for 2 uker siden og har ikke hatt noe mens enda, så vi prøver får harde livet. hehehehe...

[:D] å Så utrolig gøy å svar fra noen med en gang!!!![:)][:)][:)] Med ett så følte jeg meg ikke så alene.
[:D]

hei og velkomme til dere begge og lykke til med prøvinga[;)]

Velkommern til oss!!!

Tok siste p-sprøyta mars 2003... Har akkurat vært til utredning og fått hormoner for å få i gang eggløsning (EL)...
Det er det kjedelige med p-sprøyte at det KAN (må ikke) ta så forferdelig lang tid å bli gravid...
Kjenner folk som har sluttet etter med med sprøyta som er gravid eller fått barn...

Håper det går fortere for deg enn for meg...

Lykke til!

Hei Lille snodig og velkommen hit!

Hvis dere prøver ett år eller mer uten resultat kan man begynne å snakke om at det er unormalt. Særlig når du har brukt p-sprøyte tar det ofte svært lang tid før kroppen din er 100% tilbake i naturlig syklus - noen ganger ett år eller lenger.

Jeg anbefaler dere å smøre dere med litt tålmodighet, og informere legen om at dere prøver. Har det ikke skjedd noe til oppunder jul bør legen din hjelpe dere med å sette i gang utredning (først bør mannens sædkvalitet sjekkes, dernest kan du sjekkes fysisk ved ultralyd, gjennomsprøyting av eggledere etc.)

Jeg ønsker dere lykke til med prøvingen!! Kos dere, vær kjærester og forsøk å slappe av [:)]

Hilsen Linda som er i lykkelige omstendigheter etter prøverørsbefruktning [:D]

Hjertelig velkommen,og masse lykke til[:)]
Skal se det snart klaffer...

Klem

[:D][:D][:D] VELKOMMEN [:D][:D][:D]

Hvor i buskerud bor du??? Jeg bor like utenfor Drammen....

hei å velkommen hit.

her er det mange frustrerte fruer ja(prøvere)[:D]
kjempe koselig forum.[:)]

lykke til med prøvinga!

Hjertelig velkommen, Lille Snodig [:D]

Hei på deg. Vi bor i Sigdal, så det er jo ikke så langt fra "utenfor Dtammen" [:D][:D]

Hei på deg. Vi bor i Sigdal, så det er jo ikke så langt fra "utenfor Drammen" [:D][:D]
ORIGINAL: mamma84

[:D][:D][:D] VELKOMMEN [:D][:D][:D]

Hvor i buskerud bor du??? Jeg bor like utenfor Drammen....

Back
Topp