Enda en natt med "rier"

Delur4

Blir kjent med forumet
Så lei disse tulle riene. 5 dager på overtid. Og jevnt kommer ubehagelige/vonde sammentrekninger. Men de tar seg ikke opp. Babyen ligger høyt og presser ikke nedover.

Fødeklar... Så misunnelig på dere som har født :)

Settes vel i gang da... Neste uke. Blæ! 3gangsfødende... Juhu..

Dagens klage folkens. Det er værst på natta.

Huff. Synd de ikke tar seg opp!!

Her sover jeg natta gjennom uten å merke noe. Så blir nok satt i gang forhåpentligvis neste uke jeg også. . 3.gangs... Var dine to andre like trege? Det var ikke mine.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Uff, så slitsomt! Krysser fingrene for at det tar seg opp innen kort tid!

Min nr 3 og jeg kjenner godt med nedpress. Helt bak i halebeinet ! Har termin msndag så tror jeg føder innen da ;)

Å føler med deg,kjedelig å slitsomt å gå sånn. Håper ting tar seg opp fort for deg:-)

Huff. Synd de ikke tar seg opp!!

Her sover jeg natta gjennom uten å merke noe. Så blir nok satt i gang forhåpentligvis neste uke jeg også. . 3.gangs... Var dine to andre like trege? Det var ikke mine.

Den første kom 5 dager over, startet med rier. Forrige kom 4 uker før, pga vannet gikk. Så jeg føler jeg har vært klar ei stund :/

Min nr 3 og jeg kjenner godt med nedpress. Helt bak i halebeinet ! Har termin msndag så tror jeg føder innen da ;)

Høres bra ut! Jeg har så stort bekken, og veldig mye fostervann. Så her er svømming og god plass.. Blir lite nedpress av sånn dessverre:/

Skjønner godt du er skuffet og lei! Man blir det når en kjenner på vondter for så at de dabber av, var i samme situasjon selv i natt og i går natt, nr 3 er virkelig en luring :-( hjelper ikke å lese at flere fikk nr 1 og nr 2 før termin og nr 3 lar seg vente på

Føler med deg, men om det er noe trøst i det hele tatt så hadde det sånn med nr tre jeg også, fikk så beskjed om at nr fire kommer fort og overraskende, men må si det at denne nr fire som jeg venter på er mer lur enn nr tre, jeg tror jeg blir sprø av alle tulleriene og vondtene, har ikke noe problem med å gå gravid, hadde jeg bare kunne slippe disse tulleriene som tapper meg så extremt for krefter, vil jo ha litt energi til mine andre tre små og i dag er alle tre hjemme for barnehagen har planleggingsdag, og kl er ikke halv ett en gang og jeg er mer enn nok utslitt. Har hatt uttallige uttømmingsdager, og fra onsdag før forrige helg begynte slimproppen å gå, resten av den gikk på søndag, og har hatt disse hersens tulle riene siden proppen begynte å gå, var ikke så ille med de andre, så har mer troa på at denne lille ønsker å bli boende der den er for øyeblikket. Jeg skal jo ikke klage da, har jo ikke termin før om ei uke:-) men alikevel. Dette er det lengste jeg har gått også uten noe baby i armene.:-)

Back
Topp