enda en mandag 15 mars

Looney

Forumet er livet
VIP
[:D]

Jeg stikker på trening jeg[:)][:)]

God trening Looney! [:D]

Hei sveis! [:)]

Slapp mandag her.. jeg har litt vondt i hodet, og vil helst bare ligge i senga og slumre. Men det går ikke! [;)]
Ungene leker med Lego nå, og enn så lenge er de perlevenner. Håper det fortsetter resten av dagen, men jeg vet jo bedre, hehe.
Skal på blodbanken i dag, på registreringssamtale ifm blodgiving. Mamma kommer og ser til kidsa imens, så jeg slipper å ta med meg dem.
Ute snør det omtrent nonstop, koselig vintervær! Men når påska er overstått, så vil jeg ha vår altså!

Ha en fin dag alle sammen!

Looney: FLINKA! God treningsøkt!

Skrållan: Lykke til på blodbanken, og håper kidsa er peeerlevenner i dag! Hehe..

Jeg forsov meg til tentamen 09.00 - Litt sliten? JAH! Men er på den andre siden i mye bedre form enn på lenge, og det liker vi. Er ikke krise med tentamen for det er en klokken 16.00 også, men hadde håpet å komme litt tidlig hjem i dag.

Hvis jeg kommer hjem før 20.00 skal vi en tur på bademiljø, for de selger ut alle utstillingsmodellene sine til 50%, og vi driver jo å pusser opp badet så håper på å spare en tusenlapp eller to![:)]

TRØTT ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Vet jeg ikke skal klage så mye på søvnen til Vilde på nettene siden hun er så flink

Men den siste uken har det vært helt blææææææææææ.......Har begynt å kalle henne for utbryterkongen..Hun ligger og vrir seg i sengen sin og får bena sine i sprinklene og roper på meg...Har vært mye oppe på nettene men i natt da toppet det seg.. Var oppe en gang i time hele natten så i natt ble det lite søvn

Har funnet fram posen til henne og har tenkt å teste den ut i natt hun er jo så trøtt

Får håpe dette hjelper da

ORIGINAL: Looney

Kos deg[:)] jeg har også begynt å trene dagtid[:)] Men i dag blir det HS og da fikk jeg ikke tid til det nei

Men er klar for morgendagen ja

Gleder meg til i kveld jeg

For da er det sesongstart [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Viking ,Viking e lage for oss så e de best, for nå Viking gutta står på, då blir det fest. satse på 3 poeng i dag

Jeje.. her sitter jeg hjemme på sofaen. Mini er levert i bhg, og en syk mann ligger i sengen. Skulle på skolen i dag, men siden mannen er så syk ble jeg hjemme. Han har feber, spyr... og det er jo ikke noe særlig når en har diabetes[&:] Så siden jeg hadde muligheten så blir jeg her tilfelle vi må til legen[:)]

Så da blir det å se på solen gjennom vinduet og jobbe med skolearbeid[:)]

Har endelig kommet meg hjem, måtte vente til snøen var vekke i bakken for jeg gadd ikke gå opp[8D] Prøvde å kjøre, men det endte med at jeg skled på stive hjul bakover igjen. Ekkelt [&:]I mellomtiden har jeg vært i banken og vekslet til euro, og en tur hos mor og far.

Lillemor er levert i barnehagen selv om jeg har fri, for hun skal bare i dag og frem til tolv i morgen så har hun fri resten av uken. Så jeg ville ha henne der litt hvertfall. Venninnen savner henne sånn når hun ikke er der og[:)]

Dagens planer er pakking, og muligens prøve og sy en pute[8D]

Er visst her ennå...men straks skal rumpa or stolen[8D] 

ORIGINAL: buffi

ORIGINAL: Looney

Kos deg[:)] jeg har også begynt å trene dagtid[:)] Men i dag blir det HS og da fikk jeg ikke tid til det nei

Men er klar for morgendagen ja

Jeg blir så mye kvikkere på dagen av å trene tidlig, og det er så deilig å ha det overstått når kvelden kommer så jeg kan kose mg hjemme med guttene mine[:)][:)]

Trent ja, og N er i bhg etter pappahelg. Jeg skal skrive, skrive og skrive. I kveld kommer et vennepar på besøk til oss for å planlegge litt til langhelg hyttetur til helgen. Blir kos det[:)]

vært å shoppet litt stæsj til den lille jenta i magen
EEEELSKER å shoppe RÅSA! Har nå kanskje 3 bodyer og et par bukser! Hehe... Har ikke vært like gaaal som forrige gang nei! Meen, kjenner det klør i fingrene etter å shoppe litt mer. Tror det ryker på en liten smell etter skolen. Er egentlig ferdig. Gjort 2 tentamner, men sambo slutter ikke før 15.30 så må vente på han DESVERRE!!!!

Er så varmt her på lesesalen at jeg holder på å STRYKE med, djiiiz... Så har jeg på meg den varmeste boblejakka i dag - lurt Silje! Kanskje jeg må shoppe meg en ny jakke?[8D][:D][:D]

God shopping Silly! [:D][:D] er så koselig å shoppe bittesmå babyklær!

Gikk bra på blodbanken, var bare blodprøve og samtale. Så nå er jeg hjemme igjen med Knoll og Tott, som IKKE er perlevenner i dag! [8D][&o] Tobias er hermegås delux da, så uansett hva Ida skal, så sier han "æ å!" [8D][:D] Nå skal jeg prøve å få med meg Home and away før dagens shred og middagslaging. Blir fullkornspasta og kjøttsaus i dag, også salat så klart.

N spiser kveldsmat og jeg sløver her med dere. Snart kommer det et vennepar hit på litt vinkos og skravling. Skal egentlig avtale litt ang helgen men kjenner jeg oss rett blir det mest våseprat. Hyggelig det også da[:)][:)]

N har vært hos pappaen siden fredag og som alltid er det veldig stas å komme hjem til lekene sine igjen[:D]

Back
Topp