Enda en MA

Lykke-lig2

Betatt av forumet
Junibollene 2023
Var på UL i dag 8+1 og har hatt en MA. Sist jeg var gravid i 2016 hadde jeg også en MA :(. Skal mest sannsynlig på sykehuset i morgen og få tabletter for å drive det ut. Var hos privat UL i stad etter sykehusets åpningstid. Hjerte dunket forrige UL 7+1, men da med lav hjertefrekvens. Gynekolog så i dag to plommesekker, men et foster på 5mm. Hadde to egg ved inseminasjon så mest sannsynlig har begge egg blitt befruktet og det ene gått til grunne. Så lei meg nå:(

Last edited:
Kjære deg, så vondt å lese. Skjønner godt at du er lei deg, har vært der selv alt for mange ganger. Ta vare på deg selv nå!:Heartred

Uff dette var triste ord å lese.
Ønsker deg alt godt videre :Heartred

Ånei, så trist å høre :( Klem ❤️

Det var trist å høre ❤️❤️

Var på UL i dag 8+1 og har hatt en MA. Sist jeg var gravid i 2016 hadde jeg også en MA :(. Skal mest sannsynlig på sykehuset i morgen og få tabletter for å drive det ut. Var hos privat UL i stad etter sykehusets åpningstid. Hjerte dunket forrige UL 7+1, men da med lav hjertefrekvens. Gynekolog så i dag to plommesekker, men et foster på 5mm. Hadde to egg ved inseminasjon så mest sannsynlig har begge egg blitt befruktet og det ene gått til grunne. Så lei meg nå:(

Huff så forferdelig trist! Forstår at det må være utrolig tungt! Håper det går veien for deg neste gang <3

Å nei, det var trist å lese! Ta godt vare på hverandre..

Å nei, så leit! :( Masse varme tanker sendes :Heartred

:Heartred

Takk alle sammen. Prøver å legge en plan for veien videre. Når man er alene og i en prosess så blir det noe mer omstendig enn å hoppe i høyet igjen om noen uker. Usikker på om jeg skal gå før inseminasjon, eller gå for prøverør nå! Virkelig en påkjenning. Fikk ikke time til medisinsk før tirsdag heller :( kan iallefall begynne prosessen allerede etter første mens! Og den skal komme ca 4-6 uker etter aborten! Livet er skjørt :(

Så trist å høre :(
Håper at du går helt til termin neste gang ❤️❤️

Så trist! Sender deg en klem.

Back
Topp