enda en hestetråd....

Min ser du i avataren min[:)]

ORIGINAL: *mamma i mai*

Har ei dølahoppe[:D][:D] 
hun er 17 år men veldig sprek for alderen[;)]

[:)]

kjempefin hest! rir du enda??

Vi har ikke hest, men snuppa rir hver uke og her er en av de hun liker best.

og her er de

og ja hun rir også på et esel av å til.

Kanskje hun en dag får egen hest, mine foreldre har gård så det er en mulighet for det da... Men hu må bli litt eldre først.

ORIGINAL: Lilly86

Har ei dølahoppe[:D][:D] 
hun er 17 år men veldig sprek for alderen[;)]

[:)]

kjempefin hest! rir du enda??

nei, ridde til jeg var vel 12 uker så nå klør jeg i fingrene etter å ri igjen[:)] lenge siden nå...[;)]

ja, det tror jeg på... hatt en laaang pause nå, men skal snart begynne igjen og gleder meg ENORMT! har du satt den bort på for så lenge da eller? litt nysgjerrig bare jeg...[:D]

har 2 islandshester, mor og sønn:)

her er bilde av mora, hun er 18 år og heter buska, verdens beste hest, barn elsker henne og hun elsker barn:)

henne har jeg eid i 8 år.

dette er sønnen hennes, blitzur, han blir 6 år i sommer, hatt han siden han ble født!

og ett bilde av mor og sønn i lag:)

Benytter anledningen til å slenge inn skrytebilder igjen jeg[:D]

fikk litt stort hode på det bildet...

Kjekkeste gutten min...[:)]

Er dressurhest, 14 år, en merkelig blanding men med et fantastisk resultat. Har planer om å ut og ri LA i mai (går enkelte øvelser til middels nå) Ridd han opp selv i fra ingenting da jeg kjøpte han som tiåring så jeg er veldig stolt[:)]

Har en nydelig varmblodshoppe(traver) på 13 år,somjeg har eid i 6 år[:D] Har brukt henne i montè,men i år er hun for gammel til å gå løp. Nå er hun bare hobbyhest nå,verdens snilleste hest,i alle fall en av de snilleste jeg har vært borti[:D] Ligger bilder av henne inne på facebook,men vet ikke hvordan jeg får de inn hit[8D]

Prøver å laste ned bilder,men står bare at filen er for stor? Huh? hva gjør jeg?

så mye nydelig...*smelt*

stilige bilder smulen....

du med bilde i avateren din... jeg ser så dårlig jeg[&:] har du et større?

ORIGINAL: akg

Prøver å laste ned bilder,men står bare at filen er for stor? Huh? hva gjør jeg?

har du de på facebook er det bare å kopiere derfra og lime rett inn i innlegget [;)]
kjekt å se på hestebilder, jeg har hatt fjordinger tidligere, har ingen nå [&:]

Jeg har to [:)]

Kaldblodsvallaken min på 6 år

Nordlandshoppa mi på 12 år

ORIGINAL: valentinesbaby

så mye nydelig...*smelt*

stilige bilder smulen....

du med bilde i avateren din... jeg ser så dårlig jeg[&:] har du et større?

Takketakk! [:D]

*sukk* Skulle ønske jeg hadde hest.. Men har hverken råd eller plass*drømme*

Back
Topp