Enda en forumlek! :D

junibebi89

Gift med forumet
Bare noe jeg kom på :).

Jeg kan ta et eksempel først:

--------

Hva er det første du tenker på når du hører ordet.. Tran!

Da pappa fortalte han var på fest engang uten brus og mineralvann og blandet sammen tran og sprit XD

Hva er det første du tenker på når du hører ordet.. brygge! :)
---------

Skjønte dere?:)

Gleder meg til å gå utallige turer når baby er ute:-)

Drops

Minner meg om at de selger sånne gamledagse drops på det super koselige oslo museum hvor de viser hvordan norge levde for hundre år siden:)! Det er så koselig der:). De kler seg ut som bønder og har masse dyr der:)

Nytt ord: hest

Tenker på jobben hvor halvparten av foreldrene driver stall og det lukter hest på hele bygget når de kommer for å hente ungene.

Nytt ord: tegnestifter

Tenker på jobben hvor halvparten av foreldrene driver stall og det lukter hest på hele bygget når de kommer for å hente ungene.

Nytt ord: tegnestifter

Tenker på da vi var små og hadde ark på rull. Hvor mamma tegnet rundt kroppen vår så fargela vi det etterpå.

Nytt ord: traktor

Tenker på da vi var små og hadde ark på rull. Hvor mamma tegnet rundt kroppen vår så fargela vi det etterpå.

Nytt ord: traktor
Tenker på den traktoren som holder meg våken vær natt, fordi den brøyter på skolegården bes siden av der jeg bor :/

Bok

Håper jeg får lest en bok i sola når jeg går ut i permisjon, før babyen kommer !

Kaffi

Reker, loff, majones, sol, havluft og sommer:)

Italiensk

Tenker på mormor og hytta ved sjøen med rips og solbær og stikkelsbær i hagen! Og på den deilige safta mormor lagde der hvert år.

Båt

Tenker på turen på sjøen i forfjord sommer da vi sov to netter i båten vår og det var helt vilt fint vær og tempen i sjøen var helt lunka :)

Sport

Tenker på turen på sjøen i forfjord sommer da vi sov to netter i båten vår og det var helt vilt fint vær og tempen i sjøen var helt lunka :)

Sport

At jeg savner å trene og spes pull ups med strikk! Det syns jeg var litt tøft :p

Sprettball

Back
Topp