Enda en Elin-tråd..

Pijah

Forumet er livet
Hun er NØDT til å få de fingra UUUUUUUUUUT av munnen!!!!
Hun er fantastisk flink til å synge, og skriver nydelige låter, men djiiiises det er på grensa til irriterende å se på at hun stapper de fingra inn i munn med en gang hun får sjansen!

Håper hun får hjelp til disse tingene snart, for hun er jo egentlig en søt jente, og det kler henne ikke å ha en sånn uvane...

Og for dere som evt henger dere opp i at jeg "kritiserer" nå, glem det! For jeg kritiserer ingen, bare håper hun får hjelp for sin egen del!

ja, vi får satse på det, for da blir hun sikkert en skikkelig god artist også, ikke bare en flink sanger og låtskriver. [:)]

Hun er jo blitt veldig mye bedre bare på denne tiden, og så søt som hun var i dag på senkveld[:)]

noen som har en link hvor jeg kan høre henne synge?  fikk jo sef ikke med meg den episoden

ORIGINAL: Refleksheks

ORIGINAL: Pijah

ja, vi får satse på det, for da blir hun sikkert en skikkelig god artist også, ikke bare en flink sanger og låtskriver. [:)]

Ja, samtidig som hun kanskje kan få være den hun er. Ikke ALLE er artister :)
Det magiske ved henne er vel kanskje "skjørheten", gitaren og stemmen :)

Men selv om hun får beholde seg selv (for det håper jeg også at hun får), så blir hun allikevel en artist..Men, enig i at mange artister også er på kanten til å være ekshibisjonster også, og det håper jeg de unngår, det tror jeg ikke ville kledd henne.. [:)]

Men selv om hun får beholde seg selv (for det håper jeg også at hun får), så blir hun allikevel en artist..Men, enig i at mange artister også er på kanten til å være ekshibisjonster også, og det håper jeg de unngår, det tror jeg ikke ville kledd henne.. [:)]

Joda - men jeg tenker sånn "Artisteri"/sceneshow og masse moves osv.
Jeg tror hun gjør seg sittende på en stol, tander med gitaren. Ikke som en flørtende, hoppende gjenstand all over the stage [:)] 

Jess, da er vi på samme spor. [;)]
Hun er en kvinnelig "gitarkamerat" tenker jeg.. Hehe.. Og det kler henne definitivt! Gleder meg til plata hennes kommer.

ORIGINAL: Emmeline

Hun får sikkert litt medietrening - og kanskje den nervøse fakten roer seg i takt med selvtillitsøkning :)

Det tror jeg og, og hun putter de jo ikke inn i munnen, men holder seg litt for munnen. Hun sa det jo selv i dag at hun ikke har hatt så god selvtilitt, men forhåpentligvis så vokser den litt nå[:)]

Kan evnt begynne å ha hendene i en jern-muffe med lås under intervjuer [8D] 

Hihihi it`s a start!Babysteps...[8D]

Synes forøvrig hun klarte seg forholdsvis bra på Senkveld jeg[:)]

må da få være sånn som hun er.
ikke alle trenger å være tv-perfekte..
er det så farlig om hun er sjenert?[8D]
jeg er så sjenert ang å si ting fremfor andre o.l at jeg hadde ikke takla det i det hele tatt.
blir helt rød og rar og klarer ikke si noe uten at ordene hopper hit og dit.
håper virkelig ingen mennesker bruker energi på å gå å irritere seg over at jeg er sjenert[8D]
(selv om ikke jeg skal være noe sangsjerne selvsagt da) hehe
men heller ikke di trenger vel å forandres så alle er like og a4?
selvtilit får hun altids med tiden.
tror hun virkelig har fått opp øyene for at hun er flink, med all denne oppmerksomheten.

Hun har forandret stil, er ikke det greit nok![:-][8D]
merket ikke noe med fingrene i munnen! hehe

Joda - men jeg tenker sånn "Artisteri"/sceneshow og masse moves osv.
Jeg tror hun gjør seg sittende på en stol, tander med gitaren. Ikke som en flørtende, hoppende gjenstand all over the stage [:)] 

Jess, da er vi på samme spor. [;)]
Hun er en kvinnelig "gitarkamerat" tenker jeg.. Hehe.. Og det kler henne definitivt! Gleder meg til plata hennes kommer.

Sånn ser jeg for meg henne og. Jeg syns for mye innøvde moves ser uberteit ut jeg da. Som feks den shackles(eller hva gruppa heter) blir liskom for mye når alle gjør det samme hele tiden.

jaaaa! Det er jeg også enig i, det blir mye mas og kjas og fokus på heeelt andre ting en sangen i hvert fall! Enda Shackles syns jeg er gode til å synge, så det er greit. Den her No Name-No Fame blir bare slitsomt syns jeg..

jaaaa! Det er jeg også enig i, det blir mye mas og kjas og fokus på heeelt andre ting en sangen i hvert fall! Enda Shackles syns jeg er gode til å synge, så det er greit. Den her No Name-No Fame blir bare slitsomt syns jeg..

Klarte jo nesten ikke å høre hva de sang

Hehe, bra det ikke bare er meg.. [8D]

Ja, jeg tror jeg er tidenes anti-koreografi...
Nå blir jeg GREPET av mennesker som skaper noe i kraft av stemme og tilstedeværelse. 
Hun skaper magi - og man blir grepet av det hun KAN ikke det hun "gjør seg til å være" ... om noen skjønner meg...

Ja, er helt enig med deg. Det blir så utrolig påtatt når man øver inn moves og skal samkjøres. Så jo det spesielt på de som røk ut, de sleit! Tenk om de bare hadde fått lov å synge, konsentere seg om det de er gode på, istedetfor å måtte tenke på at skal danse i tillegg.. Jaja..

ORIGINAL: MammaOkt

Hun får sikkert litt medietrening - og kanskje den nervøse fakten roer seg i takt med selvtillitsøkning :)

Det tror jeg og, og hun putter de jo ikke inn i munnen, men holder seg litt for munnen. Hun sa det jo selv i dag at hun ikke har hatt så god selvtilitt, men forhåpentligvis så vokser den litt nå[:)]

Kan evnt begynne å ha hendene i en jern-muffe med lås under intervjuer [8D] 

Hihihi it`s a start!Babysteps...[8D]

Synes forøvrig hun klarte seg forholdsvis bra på Senkveld jeg[:)]

Hehe :)
Huff, der ser du - hvor raskt man tuller bort folk man bør opphøye :) Få jenter LIKER jo det presset som er på det ytre,- men samtidig så rakker man ned/tøyser bort jenter som henne.
Klaps på hånda og buksevann til meg.
Jeg LIKER henne jeg altså!

Hehe joda, men er da lov å ha litt galgenhumor på hennes vegne - så ingen klaps på hånda di - men kunne godt tenkt meg å sett på når du fikk buksevann[8D][:D]
Synes det er veldig forfriskende å se et "ubrukt papir" (ikke besuldet av media og wannabe tendenser) mtp å være ekte ja. Og ikke minst talent.[:)]

Ja, jeg tror jeg er tidenes anti-koreografi...
Nå blir jeg GREPET av mennesker som skaper noe i kraft av stemme og tilstedeværelse. 
Hun skaper magi - og man blir grepet av det hun KAN ikke det hun "gjør seg til å være" ... om noen skjønner meg...

Ja, er helt enig med deg. Det blir så utrolig påtatt når man øver inn moves og skal samkjøres. Så jo det spesielt på de som røk ut, de sleit! Tenk om de bare hadde fått lov å synge, konsentere seg om det de er gode på, istedetfor å måtte tenke på at skal danse i tillegg.. Jaja..

Og spise mannfolka opp med øynene og få opp "teltstanga" til det motsatte kjønn i samme "pakka" [8D]

hahahahhahahahahahahahhahahaha!!!!! [:D][:D][:D]

Ja - så godt å høre deilige stemmer og å se en som ikke er blitt puttet i en "popstjerneform".
Hehe, spanskrør og buksevann all 4 you my friend.

Can`t wait!! *spank me*

ORIGINAL: MammaOkt

Ja - så godt å høre deilige stemmer og å se en som ikke er blitt puttet i en "popstjerneform".
Hehe, spanskrør og buksevann all 4 you my friend.

Can`t wait!! *spank me*

Noe sier meg at jeg blir tidenes youtube-yndling :)

Hehe skal ikke se bort i fra det  - 5 stjerner fra meg iallfall![:D]

Back
Topp