Enda en bil med plass til 3 barneseter...

Dollface

Forumet er livet
VIP
Fikk ikke testa to bakovervendte og en forover/baby da, men da må man nok ha andre stoler ut fra det jeg kan se...

Lengst unna: Britax multitech, bakovervendt.
I midten: Britax/Rømer kidplus beltestol.
Nærmest: Akta Graco Logico s hp.

Bil: Nissan qashqai+2.

For enkelthets skyld, bør nok babystolen være baseløs, ellers får ungen som skal i beltestol en liten klatretur... Men det kommer jo også an på basen - maxi cosi er nok smalere tror jeg..

Oj såå bra:-D
Jeg satt i dag og lurte på om bilen vår hadde plass til tre seter, men nå fikk jeg svaret ja:P

Men hvordan er det å feste selen på den som sitter i beltestoler da? Det er mange biler det er plass til 3 seter i, men det kan være et knot å feste selen på beltestoler.

*Nyperose* skrev:
Men hvordan er det å feste selen på den som sitter i beltestoler da? Det er mange biler det er plass til 3 seter i, men det kan være et knot å feste selen på beltestoler.

På basen til dette babysetet, er det et stort hull, som gjør at det ikke er noe problem for barnet i midten, så lenge det fester beltet før man setter inn babystolen. Hvordan andre baser ser ut vet jeg ikke, men dette er ialelfall et alternativ hvis man har tre barn i ulike stol-aldre.

Alternativet - som jeg skrev, var å ha det baseløst - for å lette innkrabbingen for den i midten.
I denne bilen er det trepktsele i midten også :)

Et annet pluss med denne bilen, er at det også er stort bagasjerom.. :)

Back
Topp