Enaj?

Lurrev

Forelsket i forumet
Aprilspirene 2024❤️
Hva bruker du av hårprodukter til Olivia? Jeg har søkt bittelitt på nett, men har ikke funnet noe spesielt. Nå bruker jeg bare vanlig baby shampo, dr. Greves leave in conditioner og balsam-spray. Men A hår tiltrekker seg lo og støv osv, og virker veeldig tørt :/ Har du noen tips så hadde jeg blitt veeeldig glad [;)]

Silke oljen fra bio silk ville jeg brukt. Den får du kjøpt hos frisører, og jeg har hat mange kunder med bladingshår og afrikanskt hår som har likt den godt[;)]

har ikke noe å tilføye egentlig annet enn at natusan balsamspray kom elendig ut i test. Full av parabener og skadelige stoffer. Sånn hvis du bruker den. Vår gikk rett i søpla ihverfall [:-]

KÉRASTASE  sin SÉRUM OLÉO-RELAX er også veldig fin. gir litt mere fuktighet enn den til bio-silk.

Flott ! Tusen takk , skal ut å handle i dag. Og ja, det er faktisk natusan balsam-spray jeg har brukt [:-] Hehe, huff

ORIGINAL: Azoria

har ikke noe å tilføye egentlig annet enn at natusan balsamspray kom elendig ut i test. Full av parabener og skadelige stoffer. Sånn hvis du bruker den. Vår gikk rett i søpla ihverfall [:-]

mener vi har hatt en diskusjon om dette tidligere[;)]

ORIGINAL: liseann

ORIGINAL: Azoria

mener vi har hatt en diskusjon om dette tidligere[;)]

Nei, ikke akkurat. Det var en diskusjon om rufsete hår hvor jeg nevnte den sprayen og at den fungerte godt. Det gjør den fortsatt. Derimot ble den testet i forrige foreldre & barn hvor den kom elendig ut mtp skadelige stoffer. Men den fungerer jo fortsatt [;)][8D]

Back
Topp