En vond sirkel...

mamma.til.to.<3

Stolt tobarnsmamma <3
Februar 2014 - Skjult forum
Hater kvalmen..
Jeg er ikke no frokostperson.. så nå når kvalmen er her og jeg må spise frokost for å dempe den litt.. ja da sliter jeg.. for mens jeg sitter å spiser så blir jeg bare mer og mer kvalm...
Blir kvalm av å spise for å dempe kvalmen.. haha :-p

Men det lindrer jo på lengre sikt. Så må jo bare da :-p

♥Lars Gunnar 06.02.12 ♥ Lille spire 07.02.14 ♥

Nei keg gruer meg til hvis den slår inn her og... Håper ikke det! Prøv dundersalt eller annen lakris eller noe.. Hjalp på kvalmen min sist... :) bare det å suge på dundersalten så og si minst en i timen... Måtte bare pusse tennene litt ofte :P

Nei keg gruer meg til hvis den slår inn her og... Håper ikke det! Prøv dundersalt eller annen lakris eller noe.. Hjalp på kvalmen min sist... :) bare det å suge på dundersalten så og si minst en i timen... Måtte bare pusse tennene litt ofte :P
Ja dundersalt gikk det mye av til meg sist og :-p
Men vet at jeg må få i meg litt mat og for at kvalmen skal holde seg unna lengst mulig :-p

Så langt så har jeg berget uten oppkast hver dag! Kun en gang etter at jeg drakk herbalife-shake :-p

Ja dundersalt gikk det mye av til meg sist og :-p
Men vet at jeg må få i meg litt mat og for at kvalmen skal holde seg unna lengst mulig :-p

Så langt så har jeg berget uten oppkast hver dag! Kun en gang etter at jeg drakk herbalife-shake :-p

Hehe, forstår godt den shaken kom opp igjen :P jeg fikk ned maten, men kom opp med en gang jeg svelgte.. Hyperemesis eller hva det heter, hadde det sist sv sk :) det er fæle greier, huff :(

Her spiste jeg en mini is i senga før jeg sto opp.. ikke bra for kroppen men godt å ikke være så kvalm. i går var helt forferdelig så jeg gjør alt for å slippe en sånn dag til.

03.02.14

Hehe, forstår godt den shaken kom opp igjen :P jeg fikk ned maten, men kom opp med en gang jeg svelgte.. Hyperemesis eller hva det heter, hadde det sist sv sk :) det er fæle greier, huff :(
Hehe, ja. Tenkte det kunne værw greit og fortsette med shakene for å være sikker på at jeg fikk i meg det jeg trengte om dagene. Meeeen shaken var god før man går å er konstant kvalm xD haha
Får spare den til om 8mnd ca da ;-)

Back
Topp