En vits eller to...

PappatilMalin

Glad i forumet
Slapseføre!!

Et gammelt ektepar gjør seg klar til en liten hyrdestund. Hun smører seg gjentatte ganger med glidekrem i skrittet.

Han står og ser på.....så tar han av lenka på klokka i vesten og snurrer den stramt rundt pikken.

Hun ser undrende på ham og spør, "Hva holder du på med?"

"Jeg legger på kjetting, det ser ut for at det blir et forferdelig slapseføre i kveld!!"

To små gutter på 6 år har en heftig diskusjon som mor hørte inne på kjøkkenet.

Så kom sønnen til mor ut på kjøkkenet og spurte:
-Mamma,mamma... hva heter det når... de ligger oppå hverandre vettu?

Mor svelget hardt og tenkte: herregud, er det dette de lærer i barnehagen?

Men hun svarte da til slutt:
-Det heter samleie, gutten min.

Sønnen hennes forsvant inn på rommet sitt igjen og fortsatte diskusjonen med kameraten sin.

Litt etter kommer han tilbake og sier høyt:
-Samleie du lissom! Det heter køyeseng!

ORIGINAL: nannaanita

En kåt ung mann gikk på bordell, og damen i resepsjonen spurte ham hva han ønsket.
-Hva har du tilgjengelig? spurte den unge mannen.
-Vel, i første etasje har vi tidligere fotomodeller... de er slanke og sexy. I andre etasje har vi tidligere skuespillere... de er yppige og brystfagre. I tredje etasje har vi tidligere lærerinner... de...

-Du trenger ikke si mer, bare vis meg vei til tredje etasje!
-Er du sikker... jeg mener, at en mann i din alder foretrekker eks-lærerinner fremfor eks-modeller og eks-skuespillere?
-Det er da innlysende? Lærerinner skal alltid ha deg til å gjøre ting om og om igjen til du gjør det helt riktig!

To kvinner er ute på byen for å shoppe, da de plutselig ser en kjenning komme ut fra en blomsterbutikk.
Søren, nå er kjæresten min ute og kjøper blomster til meg, sier brunetten
Liker du ikke blomster? spør blondinen
Jo da, men når han gir meg blomster har han forventninger etterpå, og jeg har ikke lyst til å tilbringe hele helgen på ryggen med bena i været.
Blondinen blir taus og tenker seg om før hun spør forsiktig:

Har du ikke vase?

De e herlige de blonde...[8|]

ORIGINAL: øssa

Back
Topp