En verdifull erfaring

Hestehoven

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Er det flere enn meg som føler vi klarer å nyte svangerskapet mer enn de som bare blir enkelt gravide hjemme? Nå har jeg prøvd begge deler, vår første brukte vi en mnd på å lage hjemme, mens nr to er det nå fire år siden vi begynte å prøve på. Jeg føler meg så ydmyk og takknemlig for å få lov til å bære frem enda ett barn, svangerskapsplagene blir liksom en bagatell målt opp i mot hvilket mirakel dette er!! Føler andre er så himla utålmodige etter å få barna ut, mens jeg klarer å nyte disse siste ukene i livet mitt jeg skal ha ett barn i magen. Så selv om veien har vært utrolig tøff og krevende, så føler jeg meg rikere, og at erfaringen vi har vært igjennom har fått meg til å få en mye dypere respekt for hvilket mirakel det er å få bare frem ett barn. 19 dager til termin, de skal nyyyytes! God helg, jenter

Er det flere enn meg som føler vi klarer å nyte svangerskapet mer enn de som bare blir enkelt gravide hjemme? Nå har jeg prøvd begge deler, vår første brukte vi en mnd på å lage hjemme, mens nr to er det nå fire år siden vi begynte å prøve på. Jeg føler meg så ydmyk og takknemlig for å få lov til å bære frem enda ett barn, svangerskapsplagene blir liksom en bagatell målt opp i mot hvilket mirakel dette er!! Føler andre er så himla utålmodige etter å få barna ut, mens jeg klarer å nyte disse siste ukene i livet mitt jeg skal ha ett barn i magen. Så selv om veien har vært utrolig tøff og krevende, så føler jeg meg rikere, og at erfaringen vi har vært igjennom har fått meg til å få en mye dypere respekt for hvilket mirakel det er å få bare frem ett barn. 19 dager til termin, de skal nyyyytes! God helg, jenter
Aiiii det er søren ikke lenge igjen!!! :D :D så gøy og spennende ❤❤

Kjenner meg igjen i verdt eneste ord du skriver :) har opplevd akkurat det samme selv. Første satt nesten med en gang og nå tatt oss fire år til mål med nr 2. Vi er sååååå heldige som får bære frem og få gå gravide :) så ja alle plager er velkommen og lite nattesøvn ;) så ja hvert eneste ord er jeg enig i! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er så enig! Er evig takknemlig for å få oppleve å gå gravid og endelig skulle bli mamma:-)

Nei, jeg vil ha tilbake kroppen min. Har en del plager og er nå i uke 37. Vi er skrudd sammen forskjellig, jeg gleder meg til svangerskapet og fødselen er overstått. Klar for å møte lille gutten i magen min. Fordi om vi har måttet gå igjennom mye for å komme hit, synes hvertfall jeg det er en ærlig sak at nå begynner hvertfall jeg å bli forsynt. Det har vært -selvsagt- en opplevelse å kunne bli gravid og oppleve liv og alt sammen - MEN målet er baby og jeg vil i mål ❤️❤️❤️ så her er det bare ett budskap som gjelder om dagen: BABY KOM UT ❤️❤️❤️.

Sent from my iPad using BV Forum

Så herlig at du nyter svangerskapet! :-)
Skulle ønske jeg også klarte å nyte mer, men må innrømme at jeg er blant de utålmodige. Ikke fordi jeg ikke synes dette er et mirakel, men rett og slett fordi jeg har det tungt. Har ikke telling på hvor mye tid jeg brukte på sykehuset i første svangerskap. Med innleggelse både for alvorlig ohss og alvorlig svangerskapsforgiftning. Og nå, to mnd før termin, er jeg jammen meg henvist til riksen for ny svangerskapsforgiftning. Og dette i tillegg til bekkenløsning og andre "normale" plager. Så ja, vi er skrudd sammen forskjellig, men tror vi alle er enige om at det er fantastisk og utrolig stort å lage en baby!

Masse lykke til med innspurten! Og håper dere får en fantastisk tid fremover med det nye familiemedlemmet :-) :-)

Back
Topp