En verden av lukter

Tekopp

Forumet er livet
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Jeg går ut i fra at jeg ikke kan være den eneste som føler at jeg svømmer rundt i verden av lukter. Blir bare mer og mer ekstremt for hver dag som går.
I dag har folk begynt å lukte av håndsåpa de har brukt, og jeg kjenner at noen baker brød i andre enden av bygget!

Noen andre som opplever denne superkraften om dagen? :D

Kollektivtransport i rush-tiden er en sann prøvelse!!
Å herrefred, det tror jeg på. Jeg syns det er litt mye bare å snakke med enkelte folk, fordi jeg får så mye mer info fra lukt. Klarer ikke tenke meg til hvordan det må være med en gjeng fremmede!

Hadde allerede den superkreftene... å nå er den dobla D: noe jeg ikke setter pris på

Syns JEG lukter heslig jeg. Har på rene klær som er vasket med tøtmykner, tror jeg spyr snart [emoji40]

Den er blitt helt syk den luktesansen [emoji15] Herregud er som dere sier, en prøvelse og være ute blant folk [emoji12] Jeg sliter virkelig i matbutkken, da blir det litt for mange lukter på en gang [emoji43][emoji85]

Syns JEG lukter heslig jeg. Har på rene klær som er vasket med tøtmykner, tror jeg spyr snart [emoji40]
Jeg liker ikke lukta av tøymykner i utgangspunktet, så bruker edikk som skyllemiddel i stedet. Fungerer veldig bra.
Edikklukta sitter ikke i klærne når de er tørka.

Jada, og lukta av hårvoksen til mannen er ikke til å leve med :wacky:

Jeg også, ble veldig overrasket over hvor overveldende den kunne bli:p Mannen har fått forbud mot parfyme, og kjøleskapet unngår jeg helst:joyful: klesvasken er heller ingen spøk, våte ullsokker er til å spy av:depressed::joyful:

Jeg reagerer på det meste av lukt til vanlig og det har ikke blitt bedre. Røyklukt av folk på bussen og parfyme er helt grusomt! Lukta av rått kjøtt ville nok fått meg til å kaste opp nå. Æsj!

Jeg går ikke på kjøkkenet med mindre jeg må for å si det sånn :p

Back
Topp