En veldig hyggelig overraskelse..!

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Hei!
Kroppen min har hele tiden vært litt sprø og på bærtur, vi har mange år som prøvere bak oss grunnet ustabil syklus. Jeg har også en del tidlige SA bak meg, det har gått galt før ca uke 8 så det er min første milepæl. Jeg har vært litt slapp i det siste og hatt mye murringer nedentil i tillegg til å løpe hyppigere på toalettet uten å ha UVI. Jeg har bare latt det skure og gå, så kjedelig å bli skuffet av en kropp i ubalanse :(

Jeg fattet mot i går og tok en billigstrimmel, jeg hadde på forhånd bestemt meg for å ikke myse etter skyggestreker så jeg gikk ut av badet og satte på alarm :p Etter 2 minutter måtte jeg inn å se, det lyste det to klare streker, ingen svake og ingen skyggestreker fra fartstiden som ivrig temper/tester/prøver. Jeg vet at billigtestene kan være litt humørsyke hos enkelte og denne testen var jo ganske sterk. Jeg valgte derfor å ta en ny i går kveld for å få et mer sikrere resultat, den ble enda sterkere..!

Heldigvis hadde jeg en digital liggende ,for hvis graviditeten er sant så må det være en stund siden vi la inn godt med aksjer grunnet arbeid.

Det eneste jeg er veldig bekymret for er at jeg ikke har levd så gravidvennlig, jeg har vært på konsert med så høy bass at det dirret i ryggmargen, jeg har tatt noen drinker, spist røkt ørret og ikke minst glemt å ta tilskudd + folat.... Stikk motsatt fra forrige graviditet da alt var etterlengtet og planlagt ned til hver minste gang, da kjente jeg til og med eggløsningen.

Ikke aner jeg hvor langt jeg er på vei heller, men den digitale sier det er over 3 uker siden befruktning noe som vi si jeg er mer enn 5 uker på vei.

Hopper inn hit da desember er en måned jeg kan tippe på og hvor det ser ut til å være en fin gjeng <3

Vedlegg

• Test_april_16.png
    Test_april_16.png
    945 KB · Visninger: 70
Gratulerer og velkommen:) Husker deg fra Før svangerskapet:)

Gratulere, og velkommen hit:D

Wow, kjekt å få hoppe over i dem trege første ukene da;)
Det går nok fin selvom du har levd ett ikkegravid liv. Jeg spiste både salami, drakk vin dagen før super svak test, hadde ikke troa på att det hadde begynt å spire:) og jeg var på tannlege og tok rtg tre dager før positiv test. Tenk før i tiden, var ikkr mye restriksjoner da:) og mange går jo halve svangerskapet før dem finner ut dem er gravide:) så tipper det går veldig fint:) masse lykke til til deg. Og velkommen til jule gjengen:)

Wow, kjekt å få hoppe over i dem trege første ukene da;)
Det går nok fin selvom du har levd ett ikkegravid liv. Jeg spiste både salami, drakk vin dagen før super svak test, hadde ikke troa på att det hadde begynt å spire:) og jeg var på tannlege og tok rtg tre dager før positiv test. Tenk før i tiden, var ikkr mye restriksjoner da:) og mange går jo halve svangerskapet før dem finner ut dem er gravide:) så tipper det går veldig fint:) masse lykke til til deg. Og velkommen til jule gjengen:)
Ja før så begynte jeg å teste 7-8 dpo. Når man da fikk to streker så ble tiden veldig lang, misunte de som fikk slike overraskelser og slapp unna litt av ventingen :p

Tusen takk for gode ord ❤️ Man blir så engstelig og redd for å ha skadet den lille :( Men som du sier, det går stort sett bra :D

Synes det var noe kjent med nicket ditt også ❤️ Står alt bra til? Er formen bra?
Alt vell her, 4+5 i dag å kjenner ikke så mye enda..hadde ikke de store plagene sist, så krysser fingrene for ett lignende svskap:)
Enn der?

Alt vell her, 4+5 i dag å kjenner ikke så mye enda..hadde ikke de store plagene sist, så krysser fingrene for ett lignende svskap:)
Enn der?
Alt bra her også, mye murringer og trøtt for tiden. Hadde et kjempefint svangerskap sist unntatt bekkenløsning som var vondt siste trimester. Krysser fingre for at denne runden blir en like fin opplevelse, man må jo i tillegg ta vare på dem man har fra før også ;)

Gratulerer så mye!!:Heartbigred

Back
Topp