En vanskelig situasjon

Bkno6025170

Første møte med forumet
Hei dere,
Jeg har kommet i en litt vanskelig situasjon ,og jeg ønsker kun råd og ikke at noen dømmer meg- det klarer jeg selv. Men jeg er singel og har denne syklusen muligens vært litt uforsiktig. Har hatt sex med to personer, og har nå fått svak strek på test. Beklager detaljer. Jeg kaller de x1 og x2. Jeg hadde sex med x1 på dag 7 i syklus, han kom før han var inni meg, tørket av osv men tisset ikke. Kom aldri inni meg. På dag 9 og 10 hadde jeg sex med x2, trakk seg ut før utløsning. Jeg har hatt(nesten utelukkende) sex med x2 de siste to årene, og vi hopper alltid av og aldri blitt gravid. Hadde sex med x1 med kondom som ikke sprakk på dag 15 i syklus. Jeg har stort sett syklus på 26-28 dager. Denne syklusen tok jeg tilfeldigvis eggløsninsgstest på dag 14 og 15, og var da helt klart positiv. Jeg skjønner at om det faktisk viser seg at jeg er gravid nå så må jeg ta en dna test. Men hva tenker dere? Hva er mest sannsynlig?
Håper noen vil svare meg på en hyggelig måte. Takk:)

Hmm, tenker det er mest sannsynlig med x2. Jeg har selv blitt gravid på 7-dagerssæd, men da sprakk kondomet fullstendig og lå mye mer sæd klart i meg til egget kom. Så det kan være at x1 sin sæd har ligget klart til egget, selv om det har vært sæd fra x2 tilstede samtidig.

Hvor gamle er x1 og x2? 20-30, 31-40, 41-50? Selv om menn er fruktbare lengre, så går jo sædkvaliteten ned. Om x2 er eldre, ved dårligere helse, har et yrke som skader sæden så forklarer det hvorfor dere ikke er blitt gravide tidligere ved å hoppe av. Mange faktorer som spiller inn. Har noen av de barn fra før?

Hei dere,
Jeg har kommet i en litt vanskelig situasjon ,og jeg ønsker kun råd og ikke at noen dømmer meg- det klarer jeg selv. Men jeg er singel og har denne syklusen muligens vært litt uforsiktig. Har hatt sex med to personer, og har nå fått svak strek på test. Beklager detaljer. Jeg kaller de x1 og x2. Jeg hadde sex med x1 på dag 7 i syklus, han kom før han var inni meg, tørket av osv men tisset ikke. Kom aldri inni meg. På dag 9 og 10 hadde jeg sex med x2, trakk seg ut før utløsning. Jeg har hatt(nesten utelukkende) sex med x2 de siste to årene, og vi hopper alltid av og aldri blitt gravid. Hadde sex med x1 med kondom som ikke sprakk på dag 15 i syklus. Jeg har stort sett syklus på 26-28 dager. Denne syklusen tok jeg tilfeldigvis eggløsninsgstest på dag 14 og 15, og var da helt klart positiv. Jeg skjønner at om det faktisk viser seg at jeg er gravid nå så må jeg ta en dna test. Men hva tenker dere? Hva er mest sannsynlig?
Håper noen vil svare meg på en hyggelig måte. Takk:)
Jeg ville trodd x2 har høyere sannsynlighet, men man kan aldri være helt helt sikkert. Håper du finner ut av det!

Takk for svar. Jeg er enig at det mest sannsynlige er x2. Men det ser ut til at det har gått fint, at testen jeg tok som helt klart ser veldig positiv ut bare er en dårlig test? Det var strimmel fra make sure, de vanlige. Har tatt en til av den samme og en sånn tidlig strimmel som begge er helt negative. Så da krysser jeg fingrene for det!

Back
Topp