Her er det så merkelig opplegg denne uka, han bare sover og sover, han er snørrete, så har vel litt luftveisinfeksjon som storebroren og jeg.
Så ca 06, når storebror og far står opp, så skifter vi bleia, otribaby snør suger, han får d vitamin dråper og pupp. Så hvis han er våken, er vi litt oppe med dem, jeg spiser frokost. Så er det gjesp og pupp også sover han oppå meg på gjesterommet 2 timer, så er det pupp også sover vi 2 timer til. Så er det opp og skifte bleie, jeg ser an om jeg får spist litt/ om han er våken eller trøtt, litt oppe eller sover mer. Da sitter jeg enten i sofaen mens han sover på meg, og jeg spiser og ser TV, eller vi leker litt om han er litt pigg. Så er det gjesp gjesp, bleie, pupp, han sovner, jeg prøver legge ham i baggen. Hvis det går så ordner jeg meg litt/ rydder hus. Så er det å time i forhold til henting storebror i barnehage. Hvis det ikke er helt mayhem, når vi kommer hjem fra barnehagen, lager jeg middag, og leker ned barna samtidig. Så kommer far hjem fra jobb kl 17:45, så er det legging av storebror 18:30 som regel av far, så er lillebror enten på puppern med meg og sover litt eller vi leker og jeg rydder. Storebror sovner ca 20-20:30. Så er det kveldsmat og matpakke laging.
Det går nå i ett
Plutselig er klokka 21:30 og da legger vi oss.
Så er det noen timer søvn, og mini er i gang med nattpuppen