Mini oss nr2
Betatt av forumet
Jada, endelig har vi begynnt å se et lite mønster på rutiner og kveldsleggetider på mini. Han legger seg nå som regel rundt kl 20.30. Og da sover han til alt mellom 01-03.30, før han våkner for mat, og som regel sover videre da til 03-04 tiden. Da pleier han å våkne og være lys våken i opp til 2 timer!!!!! Inatt våknet han 02.45 og var lys våken og bablet og lo for seg selv i mørket, holdt på å vekke hele huset med stemmetestingen sin! Jeg får sånn ca 2-3timers søvn om nettene nå, og dette er ALTFOR lite!!Jeg skrur aldri på lyset om natten, bar lar han ligge så lenge det er mulig, eller sitter med ham på fanget i senga. Skifter kun bleie hvis han har bæsjet eller hvis han har tisset igjennom såklart.Derfor lurer jeg på om det er noen der ute som har noen tips om hvordan jeg skal få ham til å sove hele natten, greit han våkner for mat, men da bør han jo kunne sovne igjen med en gang...
Han tar morgenen igjen rundt 07-09 tiden.
Om dagen har han mange korte lurer på 45-1t. Han er våken 1-.1.5 time hver gang.
Han tar morgenen igjen rundt 07-09 tiden.
Om dagen har han mange korte lurer på 45-1t. Han er våken 1-.1.5 time hver gang.