En utaknemmelig tråd:)

Klesklypa

Gift med forumet
Hehe:)
no vil eg vite om du har fått en gave av noken som bare var HEILT feil :)
ka er det kjipeste, rareste osv du har fått??
 
hadde denne vært på hf, hadde jeg svart :P
 
Eg veit min... sukk..
til brylupsgave av mine kjekke svigerforeldre (jepp de er egentlig veldig kjekke)
fant de ut at de skulle kjøpe et maleri til oss.. men de ville vi skulle plukke det ut sjølv slik at vi fikk det vi likte:) So far so good!
Men så tok de oss med til det galeriet vi skulle kjøpe maleri i.. det var en lokal kunstner fra der de bor.. en mann som er KJEMPEFLINK å male.. men.. han maler landskapsbilder.. av typen elg i solnedgang.. sukk.. det var KUN slike bilder der! sonne STORE, truaste bilder som  de som har et 70 tals hus har masse av i sitt hus, og der passer det bra!

der skulle vi velge... eg holdt på å begynne å grine! men til slutt sto det no mellom to bilder da.. av fjell og et vatn og litt trær og slikt.. vi viste ikkje kas vi skulle velge så til slutt bare tok vi ett.
men så fylte mannen 30 år like etter.. og da fikk vi jammen det andre maleriet da, i 30 års presang..

og i bryllupet der det forferdelige bildet sto å strålte på gavebordet gikk ho svigermor å sa til folk "dette bildet hadde Iselin så lyst på! Ho plukka det ut heilt sjølv!"

og siden begge bildene kosta rundt 10.000 kr.. henger de no her da.. midt i stua!
 
haha:P Den er kjip, klesklypa;) Eg liker landskapsbilder, men eg veit korleis det er med bilder ein ikkje likar ;) Lite kjipt å ha på veggen :P



Elles fekk eg eit lite telys i julepresang ein gong.. Det var lite, forma som ei stjerne og var i gull.. :P Då vart eg veldig smigra, ja.. :) MEN, eg hugsar julegava den dag i dag, endå det er kjempelenge sia:P
 
Fikk biofrafien til Christer Sjøgren (eller hvordan man nå skriver det, gidder ikke gugle) MED cd.
Da ble jeg glad, kan dere tro!
 
Kommer på en teit gave..


Av noen i nærmeste familie fikk jeg to stearinlys, formet som selve isen til en softis... Herregud... Til 18 ÅRSDAGEN!!!!!!!!!!!!!
 


Fragle1 skrev:
Fikk biofrafien til Christer Sjøgren (eller hvordan man nå skriver det, gidder ikke gugle) MED cd.
Da ble jeg glad, kan dere tro!


HAHA! kem i alle dager som trodde du hadde lyst på den??
 
hahahahahah.. ok! nå er jeg slem som forteller detta.. og gaven var jo egentlig litt søt!! hahahahahaha

for 2 år sia fikk jeg bursdagsgave av min kjære :P han hadde ikke pakket den inn i papir, men i plastpose og avispapir :P det som lå i overaskelsesposen var.. hahahahahha.. jeg dæuver!!


jeg ønsket meg no blankt - det var stikkordet (kanskje smykke???!?!?)

oppi posen:

-stålbørsta vaffeljern
-isskrape med vott
-sånn toro vaffel mix
-neglefil, neglesaks og no andre neglegreier - jeg biter negler.. såååå


var noe mer og.. men husker ikke!!! hahahahaha..
 
ellers så har jeg ei venninne som fikk julegave a kjæresten sin.. hahaha.. hu åpna opp gaven foran hele familien.. ligna en smykkeboks.. men oppi lå den en kulepenn med gravet inn navnet hennes! hahahahahahahahahahahaha
 
Hahahhahahahha! Måtte logge meg inn bare for å svare i denne tråden!! Hahahahah! Fluene på veggen her tror sikkert jeg har blitt gal......hahahahaha! Lenge siden det har vært en så morsom tråd! ;-)

 
jul for 2 år siden fekk eg og mannen min 2 små lys stativ som skall henges opp på veggen av lillesøsteren min og hennes mann... denne likte vi svært dårlig,, men eg må jo si eg er glad for alt,, :) tanken som teller ,,, lever eg på.. :)   men uansett så etter å oppbevart den i huset lenge nokk gav vi det vekk til bror min.. s¨så blir det no brukt.

og jaggu. jul som var no i fjord.. fekk vi NETT DET SAMME av de samme folka,, mhmm. de hadde glemt at vi hadde fått den året før og tenkte på oss når de såg den og kjøpte det nokk en gang,,   var no dei som var pinlig berørt der da ... lenge leve ikea :P
 
*Fnis*

Da min eldste sønn feiret sin første jul fikk han en pose nedarvete klær av min manns søster... Jeg kan ikke si at jeg ble hoppende glad... menne.. satte jo pris på at guttungen var så liten at han ikke skjønte det selv:)
 

Jeg og en klassevenninne på vgs hadde kjøpt gaver til hverandre, men så overhørte jeg i forbifarten at typen hennes snakket om stearinlyset hun hadde kjøpt til meg.

Hurraaa, så spennende. Et stearinlys, tenkte jeg.

Så kom julaften og jeg satt med søsken, foreldre og bestemoren min rundt meg. Jeg begynte å pakke opp lyset med et sukk, men da jeg hadde fått bort litt papir (nok til å se farge og detaljer, men ikke hele lyset), syntes jeg det så ganske kult ut og flekket det opp av papiret og holdt det over hodet mitt mens jeg sa "Sjekk det kule lyset her da!" 

Brodern kikket på hånden min, og kikket deretter på meg med et "ØØØØØH....!". Jeg så opp, og oppdaget at jeg holdt et penisformet lus i hånden, og det kule mønsteret var blodårene... FLAU!!!! Pakket det ned i en fei, og bestemoren min rakk heldigvis ikke reagere fort nok så hun var lykkelig uvitende. Velger jeg iallfall å tro.

 
Ha haaaaaa....morsom tråd!!!!!!!

Tja......vi fikk en suppeterrin med folkedansere på til bryllupet vårt......ja, også har jeg en venninne som til stadighet gir meg t-skjorter......altså sånne om du sender inn til et fotofirma og får trykket bilder på.....sist, et bilde av hunden hennes......tjo ho!
 
En eks ga meg solbriller fra tv-shop til bursdagen. Man kunne bytte ut glasset i forskjellige farger. Greit at jeg er glad i regnbuen, men ikke helt min greie, so to speak. emoticon
 
Ups.. Det blir mange.

Kan fortelle om den som skjedde nylig da.
Det var en bryllupsgave jeg og mannen fikk av tanten til pappa. Hun og mannen hennes hadde gitt oss et maleri, som hun hadde fått ei annen dame til å male til oss. Det var altså et turkis maleri med mange veeeldig stygge fisker på. Motivet hadde jeg fargelagt mange ganger selv, som liten faktisk! Jeg har hengt det opp på rommet til snuppelura. Det passer virkelig ikke inn noen steder ellers :p

Fikk også en KJEMPE fin gave av pappa til 18 års dagen min.
En sjampo flaske og et par sokker med kuhode på. Så stort at det ikke gikk ann å bruke sko over. Fysj.. også 18 år a gitt. Haha!!
 
Hello all, I am a Czech girl studying a sociology at a Czech university and currently I am doing a research about the institution of marriage among the Norwegian people. I would like to ask if you could please help me to fill in this short questionnaire.
The link for the questionnaire is here: http://login.oursurvey.biz/2011
If you have some friends or relatives, please ask them to fill it in as well, or post it on facebook. I can't speak Norwegian and I have no Norwegian friends, that's why I have to ask you this way. Thank you very much for a help! Magdalene
 
Back
Topp