En uke til termin

Mamela

Glad i forumet
Og alle rundt maser.. Skjer det noe snart? Kjenner du noe nå? Nå da? Det må jo snart skje. Tenk, nå kan det starte når som helst. Uff, du går her enda ja.
Jeg blir så LEI!! Ikke mest lei av å være gravid, men av alt maset fra alle andre.
Selv er jeg veldig innstilt på å få baby neste år, så jeg regner jo med å være gravid i 14 dager til. Men nå kjenner jeg at jeg blir litt påvirket av at alle tror babyen kan komme når som helst, nesten så jeg begynner å kjenne etter selv. Et redd disse 14 dagene kan bli laaange..
Arrg, måtte bare få ut litt frustrasjon!

♡ appen ♡
 
Og alle rundt maser.. Skjer det noe snart? Kjenner du noe nå? Nå da? Det må jo snart skje. Tenk, nå kan det starte når som helst. Uff, du går her enda ja.
Jeg blir så LEI!! Ikke mest lei av å være gravid, men av alt maset fra alle andre.
Selv er jeg veldig innstilt på å få baby neste år, så jeg regner jo med å være gravid i 14 dager til. Men nå kjenner jeg at jeg blir litt påvirket av at alle tror babyen kan komme når som helst, nesten så jeg begynner å kjenne etter selv. Et redd disse 14 dagene kan bli laaange..
Arrg, måtte bare få ut litt frustrasjon!

♡ appen ♡
Huff, stakkars. Her venter i hvertfall folk med å mase til termin. Har derimot fått kontinuerlige sms'er i to døgn nå. Og svarer jeg ikke innen 10 min så er de på tlf. Fint at folk bryr seg men herreguuud så slitsomt. Fikk en i morges: "ja nå er vi spente på om vi har blitt tante og onkel!" ...ja for jeg hadde sikkert ikke sagt ifra om dere var blitt tante og onkel!
 
hehe sjønner godt hva du mener på 1 time fikk jeg 3 telefoner og de var like skuffa alle mann for at jeg ikkje hadde rier eller at hun ikkje var født, har termin den 23.
og det fortsetter ut over dagen da tar svigermor kontakt via facebook og kolegaer så på en dag så hr gjerne 15 mann spurt om ting har skjedd... tror ikkje jeg holder ut til januar men gjerne rett over jul får se hva blodprøvene sier i morgen :)
 
Skjønner at du blir frustrert :p er selv 10 dager på overtid (!!!!), flere telefoner, smser og mas på facebook hver eneste dag! Vi sier jo fra når barnet er født!!! :p
 
Folk maser her òg! og jeg har en uke og tre dager igjen!!!o_O blir litt lei når folk forventer at jeg skal ha født nå... Og jeg er såå lei av å vente!:eek:
 
Her er det ingen som maser på meg. Alle forventer visst at det skjer etter termindato?! Uansett er jeg fornøyd med å komme hit, og jeg og baby er frisk. Nå har jeg sikkert grått meg gjennom alle episodene av Jordmødrene på NRK nett-Tv og føler meg forberedt til fingerspissene. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre annet enn å vente, spise og sove....
 
Back
Topp