en uke til 3d ul..

2barnsmamma2010

Forelsket i forumet
skal til polen igjen den 15 april. :) kommer hjem den 18. skulle egentlig ha 3d ul den 19, meeeeeeeeeeeeeen den fikk jeg fremskynda en uke, så det skal jeg den 12. hehe. håper på å få vite hva som skjuler seg i magen da sånn at jeg kan handle litt i polen. hihi.

Så morsomt! [:D] Vi skal også på 3D-u.l. den 12. Har hatt nedtelling i maaange uker, og nå vil jeg så gjerne se hvilket kjønn det er, hehe. Skal du i Fredrikstad? [:)]

jepp jeg skal i fredrikstad. klinikk bedre helse. :) gleder med sykt mye. :)

Dit vi skal også, på ettermiddagen. [:D]

ORIGINAL: tullingen

ORIGINAL: Nemisis

Å så gøy da[:D]

misunne deg babyshopping i polen [8D]

jeg får pakke minst mulig på vei ned, så jeg har masse plass til klær i kofferten hjem. hehe [;)]

du blir vel den første som får se de. hehe [;)]
har ikke en følese nei. alle sier jeg for jente. så kanskje jeg får det. hehe. må bare vente en liten uke til. hehe.

ho var veldig behjelplig når jeg ringte å spurte om å få det tidligere. ho lo da når jeg forklarte hvorfor. hehe. jeg avbestilte en time den 19 april. så ring å hør. kanskje den er ledig enda. hehe.

hehe. gjør det. skader jo ikke å prøve da. hehe.

De har mye fint i Polen :-) Tanta min bodde der.. å fikk en datter mens hun bodde der, så jeg har arvet masse klær som er fra Polen til min lille jente..

åå heldige du som ska på ferie og kan kan handle masse fint t knøttet [:)] hadde eg vist kjønnet når eg va på ferie så hadde eg og handla masse hehe..kos deg masse og d e sikkert billig og å shoppe i polen [:D]

ja klær der nede er halve prisen fra det her hjemme oxo håper jeg jo på å finne noe som ikke alle har handlet på hm eller cubus å sånne buttikker. :)

Back
Topp