Frk_superglad85
Glad i forumet
Å nå kjennes det at man er helt alene med 2... Begge ungene våkner mellom 06.00 og 06.30... Å smurfina nekter og legge seg å sove igjen... [&:] Å jeg er har vært så fantastisk flink til å komme meg i seng tili... ØH NOT !!![:'(] Har vært så fanatisk på å få huset i sikkelig stand at jeg har rett å slett glemt av å sove [&:]
Men det er ikke det værste probleme... Smurfina mi er så lei seg og live redd for at pappa er borte... [:(][:(] Ho skriker mye, sutrer mye, og blir så sinna på meg for at jeg sier at han kommer tilbake, bare ikke i morgen... [:(][:(][:(][:(] Veit snart ikke va godt jeg skal gjøre verken for meg eller ho slik at det skal bli lettere.... [:o][:o] Så jeg trenger virkelig gode råd her jenter.... !!!
xoxo
SLITEN MAMMA [8D]
Men det er ikke det værste probleme... Smurfina mi er så lei seg og live redd for at pappa er borte... [:(][:(] Ho skriker mye, sutrer mye, og blir så sinna på meg for at jeg sier at han kommer tilbake, bare ikke i morgen... [:(][:(][:(][:(] Veit snart ikke va godt jeg skal gjøre verken for meg eller ho slik at det skal bli lettere.... [:o][:o] Så jeg trenger virkelig gode råd her jenter.... !!!
xoxo
SLITEN MAMMA [8D]