En uke siden samboer dro nu....

Frk_superglad85

Glad i forumet
Å nå kjennes det at man er helt alene med 2... Begge ungene våkner mellom 06.00 og 06.30... Å smurfina nekter og legge seg å sove igjen... [&:] Å jeg er har vært så fantastisk flink til å komme meg i seng tili... ØH NOT !!![:'(] Har vært så fanatisk på å få huset i sikkelig stand at jeg har rett å slett glemt av å sove [&:] 

Men det er ikke det værste probleme... Smurfina mi er så lei seg og live redd for at pappa er borte... [:(][:(] Ho skriker mye, sutrer mye, og blir så sinna på meg for at jeg sier at han kommer tilbake, bare ikke i morgen... [:(][:(][:(][:(] Veit snart ikke va godt jeg skal gjøre verken for meg eller ho slik at det skal bli lettere.... [:o][:o] Så jeg trenger virkelig gode råd her jenter.... !!!

xoxo

SLITEN MAMMA [8D]

så trist at hun tror at han ikke kommer tilbake[:(] er jo ikke bare bare å få di til å skjønne at jobben er sånn...

skal han være borte lenge?

oi, all ære til deg som prioriterer å holde hus i orden, men tror nok jeg ville hatt en del søvn også[:)]

Legge deg tidlig? [;)]
Kanskje hun kan ring pappa`n sin som en del av legeritualet? Har ikke fått med meg hvor han er, men kanskje dere kan prate på Skype med kamera?
Lage en kalender slik at hun kan se at det blir færre dager til pappa kommer hjem?
Mindre fanatisk med huset (om du klarer).
Noen andre med barn på samme alder som dere kan besøke? Da okkuperer de hverandre i stedet for at du skal gjøre det.
Kvalitetstid med jenta di når lillsbror sover. -Hun trenger deg ekstra mye når pappa ikke er der, og derfor kan det hende hun tar det mer ut på deg om hun savner dere begge -for hun merker nok godt at du er sliten. Fikk på koselige avslappende ting dere kan gjøre sammen. Lese en bok, bake, male etc -kommer jo an på hva du synes er avslapende.

Lykke til
Håper det ordner seg slik at dere kan kose dere sammen og finne en måte å ha det bra på selv når pappa er på jobb.

Back
Topp