en uke over ikm...mmmm..

sol vil bli mamma

Gift med forumet
hei..
er nå en uke over ikm..ingen mens ennå..har mense murring om morgenen starter i 5 tiden og slutter i 7 tiden..rart..ingen tegnt til tr ennå...testet forige mandag neg. test da..lurer på å teste igjen jeg..hva syns dere..har jo ikke symtomer..annet enn denne rare mense murringen...

skal jeg reise å kjøpe tester i morgen?
eller ingen vits i?

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, kjøp tester i morgen[:D] For meg hørtes jo dette veldig lovende ut[:)] Håper virkelig at det er din tur denne gangen. Kommer du inn på januar eller februar da i tilfelle?[:)]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, kjøp tester i morgen[:D] For meg hørtes jo dette veldig lovende ut[:)] Håper virkelig at det er din tur denne gangen. Kommer du inn på januar eller februar da i tilfelle?[:)]

termin 30 jan tror jeg...
tør ikke håpe jeg..

ORIGINAL: Sol vil bli mamma

tør ikke håpe jeg..

Jeg kan håpe for deg[;)][:)] For jeg har jo veldig lyst å ha deg inn hos oss på januarforumet[:)] Krysser fingrene for deg[:)] Kan du ikke få kjøpt deg tester i kveld slik at du kan ta den i morgen tidlig med morgenurin?[:)]

tør ikke håpe jeg..

Jeg kan håpe for deg[;)][:)] For jeg har jo veldig lyst å ha deg inn hos oss på januarforumet[:)] Krysser fingrene for deg[:)] Kan du ikke få kjøpt deg tester i kveld slik at du kan ta den i morgen tidlig med morgenurin?[:)]

går ikke..for er ingen butikker oppe..ehh..er kun en butikk her da...bor på bygda jeg da...
men reiser til byen i morgen å handler etter jobb....
håper jeg rekker det..ellers må jeg vente til tirsdag..fri da...
å ja..vil gjerne inn til dere på januar forumet jeg..

tør ikke håpe jeg..

går ikke..for er ingen butikker oppe..ehh..er kun en butikk her da...bor på bygda jeg da...

Ja, da skjønner jeg det ikke er så enkelt å få tak i tester i dag[:)] Men håper du får tid til å få tak i morgen[:)] Jeg skjønner at du ikke tør å håpe, men nå må det jo være din tur[:)] Du har jo sagt at du føler på deg at du uansett kommer til å få et barn så kanskje det er nå som er din tur[:)][:)] Håpe håpe[:)]

tør ikke håpe jeg..

Ja, da skjønner jeg det ikke er så enkelt å få tak i tester i dag[:)] Men håper du får tid til å få tak i morgen[:)] Jeg skjønner at du ikke tør å håpe, men nå må det jo være din tur[:)] Du har jo sagt at du føler på deg at du uansett kommer til å få et barn så kanskje det er nå som er din tur[:)][:)] Håpe håpe[:)]

[:)] jepp...enig jeg..[;)]

åhh, vet hvordan du har det! akkurat en uke over her også! ikke tegn til TR, men har hatt mensmurringer i 3 uker snart :S Har lyst til å kjøpe flere tester, meen er sikkert veldig unødvendig :p Håper virkelig det er spiren som sitter for deg :) :) :)

ORIGINAL: lmk

åhh, vet hvordan du har det! akkurat en uke over her også! ikke tegn til TR, men har hatt mensmurringer i 3 uker snart :S Har lyst til å kjøpe flere tester, meen er sikkert veldig unødvendig :p Håper virkelig det er spiren som sitter for deg :) :) :)

akkurat slik jeg har det å..slik jeg tenker å...
takk..håper det er spiren som sitter hos deg også.

løp å kjøøøp!
da jeg var gravid med min første hadde jeg INGEN sympyomer i det hele tatt! fikk tilogmed "mensen"[8|] heldigvis oppdaga jeg det i uke 8 da, og ikke langt uti svangerskapet som andre luringer jeg ahr hørt om[8D]

Så spennende! Med min første var jeg va 8-9 uker på veg da jeg tok en test for moro skyld-stor var gleden da den ble positiv, hadde null symptomer.(sluttet med pillen 10 uker før, trodde bare det tok tid innen normal syklus kom igang[;)]) Krysser fingrene for deg!!![:)]

Ja, du må teste. Veit hvordan du har det. Jeg er selv 11 dager over ikm, men jeg har endel symptomer, men negative tester.. skal til legen på onsdag.. Kanskje du skulle spurt om du kunne ta en blodprøve hos legen om testen blir negativ?

Håper du får svar på den ene eller andre måten snart. Men, håper såklart mest på at det er en spire [:)]

*krysser fingrene* håper det blir deg denne gang!! :D synes du har vært her leeenge nå! (ikke det at vi ikke vil ha deg her altså, du komme rjo innom en gang i blant den gangen du flytter??)

Jeg krysser fingrene for deg!! [;)] Her er det også murringer om morgenen, ellers ingen symptomer... Og negativ test to dager før IKM. Tør ikke teste igjen! Og det er grusomt å gå på do - føler tanta er på vei anytime! [:'(]
Tvi tvi!!

snuppa vår heier masse på dg og håper virkeli det e deres tur nå
løp og kjøp test snuppa
klemklem

ORIGINAL: FunLight

*krysser fingrene* håper det blir deg denne gang!! :D synes du har vært her leeenge nå! (ikke det at vi ikke vil ha deg her altså, du komme rjo innom en gang i blant den gangen du flytter??)

unner deg dette, vet jo du har prøvd en stund.
krysser alt som krysses kan for at tanta blir borte i
maaange måneder[;)]

hei..
er nå en uke over ikm..ingen mens ennå..har mense murring om morgenen starter i 5 tiden og slutter i 7 tiden..rart..ingen tegnt til tr ennå...testet forige mandag neg. test da..lurer på å teste igjen jeg..hva syns dere..har jo ikke symtomer..annet enn denne rare mense murringen...

skal jeg reise å kjøpe tester i morgen?
eller ingen vits i?

Forige mandag???? En uke siden????
I all verden, for en viljestyrke... jeg ville antakelig ha svidd av... tja... la oss si 6 tester innen nå! Du må jo ta en ny test!
Masse lykke til i morgen, håper du rekker å kjøpe test, og at du sitter der med tårer i øynene og to streker på testen tirsdag morgen!

synes du skal teste jeg! lykke til! håper den blir positiv! [:D]

Back
Topp