En uke igjen, å vi ligger på 2.plass! *trenger deres hjelp*

*Sookie*

Elsker forumet
Er med i en konkurranse på lifestone, å akkuratnå ligger vi 15 stemmer bak hun som leder. Kan du hjelpe oss å ta henne igjen? Trenger bare å gå inn på linken i signaturen min, å trykke liker under bilde av min søte sønn, Jonas:) Blir kjempeglad for hver en stemme vi får;) jeg stemmer gjerne tilbake til alle som måtte ønske det;)

Jeg har stemt på deg. ;) Lykke til. :) Ikke så langt bak Ingeborg nå! :)

Stem gjerne tilbake på min sønn Adrian i Juni konkurransen. :) selv om det ser ut som vi ikke har sjans, da det nyeste bildet som ble lagt ut i går har greid å sanke 214 (!!!) stemmer på 24 timer.... :/ hmrf...

JenJak skrev:
Jeg har stemt på deg. ;) Lykke til. :) Ikke så langt bak Ingeborg nå! :)

Stem gjerne tilbake på min sønn Adrian i Juni konkurransen. :) selv om det ser ut som vi ikke har sjans, da det nyeste bildet som ble lagt ut i går har greid å sanke 214 (!!!) stemmer på 24 timer.... :/ hmrf...

Stemt;)

Hei. Jeg kan poste det på facebook veggen min og så videre for å prøve å få flere stemmer til deg, hvis du kan gjøre det samme for meg. ;) Vi konkurrerer jo i forskjellige måneder, så gjør ikke meg noe.

JenJak skrev:
Hei. Jeg kan poste det på facebook veggen min og så videre for å prøve å få flere stemmer til deg, hvis du kan gjøre det samme for meg. ;) Vi konkurrerer jo i forskjellige måneder, så gjør ikke meg noe.

Ja! Det var lurt:) har bare to dager igjen, så håper du ser denne mld før det;) er det greit at jeg venter med å legge ut linken din til etter at mai konkurransen er ferdig?

Back
Topp