..en uhyggelig start på dagen...

OdaM

Elsker forumet
Stod opp klokka halv 7 for å hente mini (på 14 mnd.) som akkurat har våknet. Står utenfor døren hans og hører at han ler for seg selv. Skravler litt og koser seg.
Jeg går inn, helt bort til sengen. Der finner jeg han halvt stående med hånda nedi en stappfull bæsjebleie, tar en håndfull og kaster bæsj ut av bleia.
Jeg retter blikket mot gulvet, og oppdager (til min store skrekk), at han har holdt på med dette en stund. Jammen hadde jeg ikke klart å tråkke i det også[:o] Fytti.
Han klarte altså å kneppe opp pysjen, ta hånda nedi bleia og TA UT driten....for så å kaste det fra seg.. sjarmerende sa du?[:)]

Klarte ikke bli sint da den lille rampen stod å gliste meg opp i ansiktet. "mammmaaaa"

NASTY!

ORIGINAL: Lolodi

[:D][:D] Tror jeg hadde ledd meg ihel!!

hehe, jeg lo først etter at jeg hadde vaska vekk driten.. Uffuffuff.. [8D]

Å fy faen.... Da hadde jeg hivd ungen i dusjen og spyla godt tror jeg..  [8D]

hahahahahah leste den for sambo og - han så å fy faen - jeg ler og rister ;P

Kjenner stressfølelsen allerede... heeeelt angst!!!!
Ser for meg dusj og skrubbing, stroppe fast i stol og jeg vaske og vaske og vaske og vaske [:-][:o]

Hahahaha[:D][:D][:D] Er da vel ikke godt med bæsj i bleien, vel????
Sambo lo når jeg leste det opp for han.. Hadde ikke klart og la være og le jeg heller[:D]

Jeg hadde henta fotoapparatet!!!! [:D][:D]

ORIGINAL: Selveste Kråka

Jeg hadde henta fotoapparatet!!!! [:D][:D]

.. Ha

hehehe, ja jeg MÅTTE jo få et bilde. Ropte på kjæresten , han kom i litt av en fart.. trodde nok at det stod om livet..

ORIGINAL: Lolodi

[:D][:D] Tror jeg hadde ledd meg ihel!!

ORIGINAL: TonjeJenta

Kjenner stressfølelsen allerede... heeeelt angst!!!!
Ser for meg dusj og skrubbing, stroppe fast i stol og jeg vaske og vaske og vaske og vaske [:-][:o]

Ja det eneste man klarer å tenke på er "IKKE KOM BORTI NOE NÅ" Bæsj er noe av det verste.. ushhh[8D]

Hehe... alt de kan finne på.

Min bror gjorde noe av det samme [8D]
Han dro av seg bleia og gnei bæsjen rundt på veggen og senga.
Roper Maaaaammmmaaaa ! Se hva jeg har gjortt (med stolt stemme)
Mamma kommer opp på rommet hans og ser til sin store overraskelse panel og treseng som er ubehandlet med full av bais [8D]  Mye arbeid å få det bort. Men vanskelig å være sinna for han var jo sååååå stolt [8|]

Haha, huff ! Veldig glad for at min har sagt "æsj" til det fra starten av.. De få gangene han har fått av seg bleia, så har han heldigvis ikke leka med bæsjen, men i mørket på rommet hans så ser man jo ikke stort, så han har jo da klart å tråkka det rundt [8D] Eller fått av seg bleia, for å deretter finne ut at han må bæsje, FØR jeg har stått opp.. Da har det endt på gulvet.. Men han får jo helt fnatt stakkars, springer bort til meg når jeg kommer, peker å sier ææææææsj, og vil tørke.. (Vet han mener æsj også, for han sier bæsj helt vanlig).

Back
Topp