*p!nk smile*
Forumet er livet
Hva gjør/skal dere på 17 mai?? [:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Mikke
For meg er 17. mai STORT
Faktisk like stort som julaften og for de som kjenner meg så er dette STORT...
Det innebærer at det er fint vær, eller ikke regn da..
Men etter at jeg fikk barn innebærer det at alt starter kvelden før. Huset skal fikset og mat skal forbredes. Klær skal strykes og alt skal være perfekt (noe det aldri blir) [:D]
Dagen starter med at jeg slår på tv'n. Ingen barnetv denne dagen. Da er det 17. mai musikk som gjelder og korps.. tja så tidlig er det ikke alltid det er det da.
Men så henger jeg ut flagget og spiser en god frokost, mens jeg begynner å stresse litt.. hehe
Så pynter vi oss og drar til byen og går i tog. Sukk som jeg gleder meg.
Det er alltid masse kjentfolk som står å vinker og det er så koselig å se så mange mennesker gå ut og treffes. Så kjøper vi is og lakris og gassballonger og skravler med folk.
Så drar vi hjem og spiser en bedre lunsj og koser oss litt med enten venner og familie. Det varierer, men vi er stort sett hos oss.
Og så tilbake til byen og ser borgertog og til slutt er det hjem igjen. Det er somregel noe ekstra godt som ikke er alt for vanskelig å lage.
Så legger vi ungene og jeg er utslitt med gnagsår...
Ja og så til slutt spretter jeg opp av sofaen fordi jeg har nesten glemt å ta inn flagget i år også... [8|]