En tur til SUS.....

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Våknet at det rant i trusa når eg stod opp og det var grønn gult aktig igjen,og mer en i går.. Fikk ringt til JM og fik kommme med en gang. Så nå er eg på vei til SUS for å skjekke om det er vannet som driver og går. Svigerinna mi kjører meg da eg ikkje fikk kjøre selv og mannen er i bergen med eldste gutt på sygehuset der.
Oppdatrer eller sender melding til sladdrevenn når eg vet noe mer.. Men ting tar tid der ute så smør dere med tolmodighet :D

Oi da.
Masse lykke til :)

Lykke til!

Lykke til :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Lykke til!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Er hjemme igjen. Det var veldig tyntflytende utflod, låg med sånn CTG måling som var fin også va eg inne på et undersøkelse rom der eg lå å skreva og hun stappa sånnen "heis" opp i Kjellaug. Og mens hun hadde den der sittla der ut en del sånn gøsj... Hun mente det bare var utflod, og kanskje sopp. Men eg verken klør eller svir. Har en litt dårlig følelse da det var likt forrige gang og gangen før det. Og da konstaterte dem med at det var gått infeksjon i det og ble satt i øyeblikkelig.
Tok ingen UL, og ingen lege. Hun var litt bisk og litt sånn vond og snakke med. SÅ fikk liksom ikkje sagt så mye heller for det hun hadde sagt var det punktum.
Snakka med mi jm her inne hvor eg bor og hun syntes at det var rart at hun/dem ikkje tok en bedre undersøkelse etter mine to forrige historier.
Skulle ringe tilbake til henne om det vedvarte.

Heis oppi Kjellaug... Fantastisk:) heheh... Godt Rogalandsutrykk:)
Litt kjipt hu va biske då.... Kan di ikkje bare vera hyggelige.... hmf....
E liksom litt sjid me di der jormødrene for når Kjellaug står på spreng må du liksom bare ta te takke me den jordmorå du får. Ungen vente jo ikkje..... Serviceyrke kalles d...

hihi, liker ikkje navnet vagina eg :p
Nei det er lite kjekt og bli møtt av sånne, så jo på henne lang vei at hun var av den biske typen...

Godt det ikke var fostervann som lakk da.
Men synes du burde fått en bedre undersøkelse.
Håper det ikke er noen infeksjon der da.

♥ Termin 10 juli ♥

Back
Topp