En tur på føden

Tresmåhjerter

Gift med forumet
Siste dagene har jeg kjent veldig lite liv. Å i dag har det kun vært et spark. Så da tok jeg en tlf til føden som ville ha meg inn for en sjekk. Krysser fingrene for at alt er fint

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Siste dagene har jeg kjent veldig lite liv. Å i dag har det kun vært et spark. Så da tok jeg en tlf til føden som ville ha meg inn for en sjekk. Krysser fingrene for at alt er fint

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Masse lykke til sladrevenn :) krysser alt som kan krysses for at alt er bra :D update når du kan da :)

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Lykke til!

Termin 08.08.13

Lykke til, alt er nok fint skal du se ;)

Venter den lille jenta mi den 2 august :)

Lykke til....som andre her sier, så er nok alt i orden....men ikke gøy å bekymre seg.

Kan skje at disse små lurer oss innimellom ;) så mest sansynlig er alt ok ;) men ikke noen kjekk opplevelse nei :p lykke til ;)

Lykke til:-) Satser på at alt er bra med lille skatten :-)

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Beklager sen update. Jeg har ligget pal på sofaen med bihuler. Det gikk fin fint på føden i går. Lille hadde visst bare en rolig dag:) men skulle ha lav terskel for å ringe igjen, møtte på verdens snilleste jm. Som håpet vi så hverandre snart igjen. Hadde en del sammentrekninger som ble registrert. Så er tydelig at det jobbes for fult i livmoren. Men frøkna får holde seg inne til den 13:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Beklager sen update. Jeg har ligget pal på sofaen med bihuler. Det gikk fin fint på føden i går. Lille hadde visst bare en rolig dag:) men skulle ha lav terskel for å ringe igjen, møtte på verdens snilleste jm. Som håpet vi så hverandre snart igjen. Hadde en del sammentrekninger som ble registrert. Så er tydelig at det jobbes for fult i livmoren. Men frøkna får holde seg inne til den 13:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Så godt å høre at alt står bra til med lille :D håper det går bra med bihulene også ? :)

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Så bra ;)
God bedring til deg :)

Back
Topp