En tur innom føden, uke 37+3

kpha

Glad i forumet
Februarlykke 2016
Pga lite liv tok jeg kontakt med føden tidligere i dag. Fikk beskjed om å komme inn med en gang :) Ble lagt i CTG og alt så fint ut, og det samme sa de på UL. Men om det fortsetter så måtte jeg ta kontakt igjen for å se hva vi evt skal gjøre. Er fortsatt lite liv, så jeg tenker at jeg skal se det ann i morgen, og om det er likeens som i dag ringer jeg tirsdags morgen. 

Noen andre som har erfaringer rundt dette?

Fikk også "bekreftet" at vi venter ei jente - men jeg klarer liksom ikke å tro på noe før jeg ser det selv :P
Hva tror dere, kan jeg starte med å vaske rosa klær? :) Til nå har jeg bare vasket det nøytrale :P

bra det stod bra med den lille :)

vask i vei, den lille bryr seg uansett ikke ;) men man kan aldri være 100 % sikker på hva det blir før h*n er ute.

muffinsdronningen skrev:
bra det stod bra med den lille :)

vask i vei, den lille bryr seg uansett ikke ;) men man kan aldri være 100 % sikker på hva det blir før h*n er ute.

sign! 

viss hun fortsatt er rolig eller du er like bekymret i morgen så kan du ringe føden å høre eller evt. jordmoren din :) 

Hvis hun er like rolig i morgen ville jeg ringt allerede i morgen jeg. Ingenting og vente med, og når det kommer til sånne ting er det mye bedre å sjekke en gang for mye. Og jeg ville helt klart vasket klærne:)

Ja, er vel kanskje bare å ringe i morgen allerede. Kjenner noen små dult innimellom, men ikke så mye som det bruker å være.. Skal kjenne det litt ann iløpet av natta og formiddagen i morgen :)

Er usikker med de klærne altså, ser ikke for meg at pappaen blir så glad om en evt gutt må gå i rosa ;) Hehe :P

Du kan jo vaske noen av de rosa klærne om du har lyst til å kle opp lillemor på sykehuset, evt hentesettet :) Og så ta resten når du har sett at det blir ei jente. 

Back
Topp