En tung dag

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
I dag har vært en tung og vanskelig dag. I dag valgte vi å la vår 10år gamle bestevenn få slippe å ha mer vondt.
Det er den verste og tyngste avgjørelsen vi noen gang har tatt. Syns ikke det er rett at vi skal avgjøre mellom liv og død, men samtidig slipper vår bestevenn å ha det mer vondt.
Han kommer til bli savnet! :crybaby2
image.jpg

Å føler med deg, det måtte være tungt. Gruer meg til den dagen selv. Vår hund er 5 å føltes som i går vi fikk han. Håper du får det bedre etter hvert!

:( Føler med deg, aldri noen kjekk avgjørelse å ta. Men det var nok den beste hvis han hadde vondt, vet ikke om det trøster litt...

Vet ikke hva jeg skal si..... Men sender en klem... :-(

Så nydelig han var <3
Kondolerer så mye.
Vet godt hvor forferdelig trist det er å måtte ta den avgjørelsen.
Men det er som du sier, at nå har han det ikke vondt mere.
Og dere sitter igjen med 10 års gode minner <3
RIP Athos

Forferdelig trist, sender en stor trøsteklem til deg og familien. Det er et tungt valg å ta, men helt sikkert en riktig avgjørelse.

Stakkars dere alle sammen. Forstår at det er en tung dag for deg selv om det nok var det beste for hunden.
Tenker på dere. :)

Så trist. Et vanskelig valg å ta, men det må dessverre iblant gjøres.
En varm klem på en tung dag.

Uff, så trist :( Vakre voven...

Så trist... :( Samtidig er det bedre at han slipper å ha det vondt mer.
Håper det blir lettere for deg etterhvert, men sørge må man jo. Dyr er også en del av familien. Regner med at du har mange gode minner!

Stor klem til deg .. er jo familie i mine øyner

Stor klem til dæ! Så forferdelig trist! :(

Utrolig trist.. :( vår hund er 6 år-kan ikke forestille meg familien uten han,så dette må være kjempetrist for dere nå..

I dag har vært en tung og vanskelig dag. I dag valgte vi å la vår 10år gamle bestevenn få slippe å ha mer vondt.
Det er den verste og tyngste avgjørelsen vi noen gang har tatt. Syns ikke det er rett at vi skal avgjøre mellom liv og død, men samtidig slipper vår bestevenn å ha det mer vondt.
Han kommer til bli savnet! :crybaby2
Vis vedlegget 16021

Sitter her og feller en tåre... Vet akkurat hva du går gjennom, men jeg er enig med deg i at det er bedre de får slippe smerter osv når det ikke er noen vei til å bli helt bra igjen. Masse klemmer!

Takk jenter for mange fine ord! Kommer til å ta litt tid å før jeg ikke kommer til å se og høre etter den store gutten. Lille kompisen hans har tatt det greit så langt. Han har ikke begynt å leite etter han enda. Passer vel greit at jeg snart begynner på ferie/perm.

Back
Topp